April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۰۷۵
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
0
معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی­ گفت: از امروز ۴۸ میلیون نفر از یارانه بگیران مشمول طرح افزایش ۱۲۰ هزار تومانی یارانه نقدی شدند.

۴۸ میلیون ایرانی مشمول افزایش ۱۲۰ هزار تومانی یارانه

علیرضا عسگریان معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی­ گفت: از امروز علاوه بر سه دهک درآمدی قبلی، دهک‌های چهارم و پنجم نیز از همه تسهیلات طرح کالابرگ الکترونیکی بهره مند می‌شوند که جمعیت این ۵ دهک حدود ۴۸ میلیون نفر است و بر این اساس، چنانچه این افراد ۲۰۰ هزار تومان از یارانه نقدی خود را صرف خرید ۱۱ کالای اساسی اعلام شده بکنند، ۱۲۰ هزار تومان به اعتبار یارانه نقدی آن‌ها اضافه می‌شود.

نخستین مرحله طرح کالابرگ الکترونیک نیمه اول خرداد ماه امسال اجرا و قرار شد میزان «یارانه» یارانه‌بگیران سه دهک اول (در این مرحله صرفا خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور)، مشروط به خرید ۷۰ درصد مبلغ یارانه از میان ۹ تا ۱۱ قلم، ۲۰ درصد افزایش یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: