May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۱۹۵
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
0
شماره ۳۰۱ نشریه داخلی «سفیر» با موضوع نقش و اهمیت بازاریابی در بانکداری نوین، برای علاقه مندان و مخاطبان منتشر شد.

شماره جدید «سفیر» منتشر شد

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این شماره نشریه، گزارشی از نسل پنجم بازاریابی و حرکت به سمت تغییر روش‌های آن در نسل Z و آلفا، نگاهی کوتاه بر بازاریابی نوین در نظام بانکی و نقش بازاریابی در اقتصاد بین الملل به رشته تحریر درآمده است.

همچنین سفر استانی مدیرعامل بانک به زنجان و سمنان، سالروز افتتاح موزه بانک ملی ایران، ارایه راهکار‌های اصلاح کارکرد بانک کارگشایی، داستان اسکناس، مهارت‌های زندگی از دیدگاه یونیسف و سازمان بهداشت جهانی، استرس و نقش آن در سلامت روانی و جسمی کارکنان و گیمیفیکیشن به زبان ساده (دانش طراحی برای تغییر رفتار) از دیگر گزارش‌های شماره ۳۰۱ نشریه سفیر است.

خوانندگان سفیر می‌توانند گپ و گفت جذاب با عنایت آتشی سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال ایران و گفت و گوی اختصاصی با عضو شورای دولتی عمان درباره رشد اقتصادی کشور‌های مسلمان با اجرای بانکداری اسلامی را بخوانند.

این شماره نشریه در ۱۱۲ صفحه و در دو بخش فارسی و انگلیسی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

برای دسترسی به نسخه دیجیتال سفیر می‌توانید به بخش نشریات در پورتال خبری بانک ملی ایران مراجعه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: