April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۴۱۶
۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
زن ۵۶ ساله‌ای که پس ازدواج با افراد مسن متمول آنان را به قتل می‌رساند در محمودآباد دستگیر شد و به ۷ فقره قتل اعتراف کرد.

دستگیری زن قاتل سریالی در مازندران

سردار حسن مفخمی فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: طی روز‌های گذشته با شکایت یک خانواده در محمودآباد مبنی بر فوت مشکوک پدر ۸۲ ساله آن‌ها بحث پیگیری این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه بعد از شکایت تحقیقات پلیس به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت، افزود: طی بررسی‌های پلیسی همسر این مرد که یک خانم ۵۶ ساله بود به عنوان فرد مشکوک مورد بازجویی قرار گرفت.

سردار مفخمی با اعلام اینکه این خانم طی تحقیقات پلیس به قتل همسرش اعتراف کرد، ادامه داد: این زن اعلام کرد که با حل کردن قرص فشار خون به تعداد زیاد در ظرف آب طی چند مرحله موجب بی‌حال شدن همسرش می‌شد و در نهایت اقدام به خفه کردن این پیرمرد ۸۲ ساله کرده است.

او با اعلام اینکه تاکنون طی اعترافات این زن به هفت مورد قتل به این شیوه اعتراف کرده است، گفت: گزینه‌های این فرد در قالب همسرش و افراد متمول مالی و مسن بودند که به عنوان همسر صیغه‌ای با آن‌ها ازدواج می‌کرد.

سردار حسن مفخمی با بیان اینکه این زن افرادی را که به عنوان همسر انتخاب می‌کرد افراد متمول و با سن حدود ۷۵ تا ۸۰ به بالا بودند، افزود: در شهر‌های مثل ساری، نکا، محمودآباد و قائمشهر این قتل‌ها اتفاق افتاده است.

زن قاتل سریالی

فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه داد، گفت: در گزینه آخر مهریه این زن ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده است و این زن بعد از قتل که به صورت فوت همسرانش بود، طلب مهریه و ارث می‌کرد.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران افزود: احتمال افزایش موارد اتهامی وجود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: