May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

تهویه آسمان به عنوان بزرگترین تولیدکننده دستگاه های فن کویل در ایران که محصولات خود را به چندین کشور خارجی نیز صادر می کند، در تازه ترین گام خود، محصول جدیدی را به بازار عرضه کرده که با قابلیت های خود توانسته با آخرین محصولات اروپایی به رقابت بپردازد.

این محصول جدید که با نام فن کویل سقفی توکار استاندارد به بازار عرضه شده در آخرین نمایشگاه های حوزه تهویه مطبوع در کشورهای حوزه خلیج فارس به نمایش گذاشته شد و مورد توجه متخصصین این حوزه قرار گرفت.

هر چند که فن کویل سقفی مدل استاندارد پیش از این نیز در سبد محصولات تهویه آسمان قرار داشت اما بعد از بررسی های به عمل آمده توسط تیم تحقیق و توسعه این شرکت، تصمیم بر آن گرفته شد تا چندین بهینه سازی بر روی آن انجام شود تا این محصول با آخرین استانداردهای اروپایی به روز شود.

تولید نسل جدید فن کویل با سطح صدای کم و استانداردهای اروپایی

در محصول جدید به صورت بسیار ویژه بر روی سینی درین (Drain Pan) کار شده و نه تنها ابعاد آن بزرگتر شده است بلکه بدون هیچ گونه جوشکاری در کناره های آن، به صورت یک تکه ساخته شده است.

سینی درین یکی از قطعات مهم در دستگاه فن کویل است که در قسمت زیرین آن نصب شده و قطرات آب در آن جمع شده و درنهایت به بیرون هدایت می شود. جوش دادن قسمت های مختلف سینی درین به یکدیگر این احتمال را بالا می برد که در بلندمدت درزهای آن باز شده و آب از اطراف فن کویل به پایین چکه کند. اما یک تکه بودن محصول جدید باعث می شود که این مشکل دیگر به وجود نیاید.

ویژگی دومی که این دستگاه دارد، معمولاً یکی از بزرگترین مشکلاتی است که خریداران دستگاه فن کویل با آن دارند، و آن صدای دستگاه است. به خصوص اگر این دستگاه در اتاق های محل استراحت نصب شود، ممکن است این صدا باعث آزار و اذیت شود. تیم تحقیق و توسعه تهویه آسمان در این راستا تمام تلاش خود را کرده تا طراحی دستگاه به گونه ای باشد که کمترین صدای ممکن از آن بیرون بیاید. در بررسی های صورت گرفته در محیط آزمایشگاه به هیچ وجه صدایی که توسط انسان آزاردهنده باشد، از این دستگاه شنیده نشد.

از این جهت می توان گفت که این قابلیت، اصلی ترین مزیت دستگاه فن کویل سقفی استاندارد است که توانسته سطح صدای بسیار کم را به مشتریان عرضه نماید.

یکی دیگر از مزایای فوق العاده عالی فن کویل سقفی استاندارد تولیدی تهویه آسمان، امکان باز کردن فن و موتور دستگاه، بدون نیاز به باز کردن و پایین آوردن دستگاه فن کویل است. این موضوع که دستگاه فن کویل همیشه نیاز به سرویس و نگهداری دارد و باید هر چند وقت یکبار اقدام به تمیز نمودن قطعات داخلی آن نمایید، بر صاحبان این دستگاه‌ها پوشیده نیست. به همین دلیل یکی از بزرگترین مشکلاتی که صاحبان این دستگاه ها با آن روبرو بوده اند این بوده که برای هر سرویسی، می بایست دستگاه از جای خود پایین بیاورند که این موضوع بسیار سخت و عذاب آور است. در طراحی جدید به گونه ای عمل شده که برای باز کردن قطعات داخلی دستگاه دیگر نیازی به انجام این کار ندارید و به راحتی هر کدام از قطعات را که بخواهید می توانید باز نموده و آن را سرویس و یا تعویض نمایید.

تغییرات صورت گرفته در این دستگاه جدید تنها محدود به موارد گفته شده نیست و این موارد تنها مهمترین آنها هستند. برای آشنایی با آخرین تغییرات صورت گرفته در فن کویل سقفی توکار مدل استاندارد، از سایت تهویه آسمان دیدن به عمل آورید.

تولید نسل جدید فن کویل با سطح صدای کم و استانداردهای اروپایی

شرکت صنعت و اندیشه پیشگام پارت با نام تجاری تهویه آسمان از سال ۸۵ فعالیت خود را در زمینه تامین تاسیسات مکانیکی و ساختمانی آغاز نموده است، این شرکت با هدف انتقال تکنولوژی روز دنیا، بهینه‌سازی مصرف انرژی، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و ارتقای رضایتمندی مصرف‌کنندگان اقدام به قبول نمایندگی از معتبرترین شرکت‌های خارجی در زمینه تاسیسات مکانیکی و تهویه مطبوع نموده و در ادامه این راه از سال ۱۳۹۰ با نام فعلی خود با ورود به صنعت کشور و تولید مبدل‌های حرارتی و برودتی توانست با افزایش رضایتمندی مشتریان و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و صرفه‌جویی چشمگیر در مصرف انرژی در پروژه‌های متعدد صنعتی، ساختمانی و بیمارستانی به عنوان یک شرکت معتبر و خوشنام در صنعت تهویه مطبوع کشور به حساب آید.

سبد محصولات تهویه آسمان تشکیل شده از انواع دستگاه های فن کویل سقفی، فن کویل سقفی کانالی، چیلرهای هوا خنک، مینی چیلر، انواع کویل و کندانسور، هواساز و... که تمامی این محصولات بر اساس آخرین استانداردهای جهانی ساخته شده اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: