April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۴۵۴
۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
0
علی‌آبادی با بیان اینکه تامین مالی از محل منابع دولتی تورم‌زا است، گفت: باید از سرمایه‌های کلان صنعت خود را نوسازی کنیم.

تامین مالی از محل منابع دولتی تورم‌زا است

عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازید از شرکت صنایع سنگستان شهرستان محلات در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: واضح است تکنولوژی روبه توسعه و رو به تحول است، اما مطلب مهم این است که منابع و معادن بسیار خوبی داریم و افراد با علاقه و انگیزه داریم، اما باید نو و متحول شویم.

وی افزود: مسیر نو شدن و متحول شدم دو مسیر است یک مسیر ارتباط با خارجی‌ها است و مسیر مهم دیگر ارتباط با داخل است، تحقیق و توسعه و نوآوری از طریق تفکر و پژوهش حاصل می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: تقاضای بنده این است صنعت و تولید ارتباط خود را با دانشگاه تقویت کند و روابط خود را با نظام پژوهشی گسترش دهد، این ارتباط اگر یک ارتباط جهت‌دار و حساب شده باشد من به شما اطمینان می‌دهم زودتر از خارجی‌ها به نتیجه برسیم.

علی‌آبادی عنوان کرد: به عنوان فردی که یک مسیر را رفتم و بار‌ها این مسیر را تجربه کردم می‌گویم این مسیر نزدیک‌تری است، مسیر؛ مسیر روی پای خود ایستادن است، اینجاست که نوآوری محقق می‌شود و نوآوری اگر شکل گرفت بهتر از خارج خواهیم بود، اما معتقدم ارتباط با آن‌ها خوب است و نباید قطع شود.

وی ادامه داد: از مردم دعوت می‌کنم در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند و کاری که شما می‌کنید این است که این فرصت را به مردم بدهید تا آن‌ها در این این سرمایه‌گذاری مشارکت داشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: تامین مالی از محل منابع دولتی فقط و فقط تورم‌زا است و نیاز است منابع خرد مردم را تجمیع کرد و از سرمایه‌های خرد سرمایه کلان درست کنیم و از سرمایه‌های کلان صنعت خود را نوسازی کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: