April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۱۸۵۴
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
عضو هیات‌مدیره بانک ملی ایران در دومین نشست بررسی عملکرد ادارات امور شعب تهران و مستقل، بر افزایش اختیارات ادارات امور شعب و تقویت قدرت تصمیم گیری در این ادارات تاکید کرد.

دومین نشست بررسی عملکرد ادارات امور شعب تهران و مستقل برگزار شد

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان در جمع روسای ادارات امور شعب تهران و شعب مستقل ضمن قدردانی از تلاش همه ارکان بانک برای بهبود عملکرد و تحقق اهداف، گفت: همه تلاش بانک ملی ایران معطوف به بهبود تراز شده است، به گونه‌ای که با اجرای برنامه‌های کنترلی، تراز بانک بهبود قابل توجهی داشته است.

وی با تاکید بر سرعت گرفتن پرداخت تسهیلات خرد در شعب، بیان کرد: تا زمانی که به قدرت و اعتبار همکاران‌مان باور نداشته باشیم، موفقیتی حاصل نمی‌شود، بنابراین ضروری است تا قدرت تصمیم‌گیری و مذاکره را در روسای ادارت امور شعب ارتقا دهیم.

عضو هیات مدیره بانک با ضروری خواندن برنامه محوری در همه ارکان بانک، افزود: هر اداره امور شعبی باید متناسب با نیازش، محصولی را در شعبه طراحی و همراه با تحلیل مالی و اقتصادی در یک بسته مطالعه شده دقیق با توجه به بخش‌های مالی، انتفاعی، هزینه‌ای و اجرایی تهیه و ارایه کند تا بررسی و تصویب شود.

در این نشست روسای ادارات امور شعب تهران نیز نقطه نظرات خود را درباره بهبود عملکرد در جهت افزایش منابع و بهبود تراز بانک، عنوان کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: