May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین:
کد خبر: ۴۰۱۸۶۷
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
ابطحی در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان صداوسیما «ساعت به وقت قدس» شبکه یک را از موفق‌ترین برنامه‌های سال‌های اخیر تلویزیون توصیف کرد.

«ساعت به وقت قدس» از موفق‌ترین برنامه‌های سال‌های اخیر است

در نامه سیدمجتبی ابطحی به پیمان جبلی آمده است: مسئله حمایت از آرمان فلسطین، راهبرد اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی است و از آغازین روز‌های شکل گیری انقلاب اسلامی در دهه ۴۰ شمسی تاکنون امامین انقلاب از هر فرصت و ظرفیت برای توجه دادن اذعان ملت ایران و ملت‌های آزاده جهان به موضوع فلسطین استفاده کرده اند.

صدا و سیما در راستای تقویت و توسعه کمی و کیفی این آرمان مسئولیتی بس سنگین و خطیر را عهده دار است که به فضل الهی طی ۴۵ سال گذشته شاهد اقدامات خوب و موثر رسانه ملی در بخش‌های داخلی و برون مرزی در حوزه حمایت از مقاومت فلسطین بوده ایم.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: بر خویش فرض می‌دانم از همه عزیزانی که در آن سازمان برای تقویت و توسعه مقاومت به ویژه مقاومت فلسطین تلاش می‌کنند و با ساخت مستند، فیلم و سریال، سرود و موسیقی، اخبار میدانی، گزارش‌های جذاب و تحول آفرین و… در ارتقا بخش دانش مخاطبان سهم عظیمی را به خود اختصاص داده‌اند نهایت مراتب سپاس و تقدیر خود را اعلام کنم.

ابطحی همچنین با نام بردن از برنامه «ساعت به وقت قدس» در بخش پایانی نامه خود نوشت: این برنامه یکی از موفق‌ترین برنامه‌های سال‌های اخیر است که بر روی آنتن رفته و از خداوند مزید توفیق عزیزانی که در شبکه یک در تولید و پخش «ساعت به وقت قدس» نقش ایفا کرده‌اند را برای تداوم صرالط المستقیمی که انتخاب کرده‌اند می‌طلبم و امیدوارم این برنامه موفق با حمایت ویژه حضرتعالی که خود از خادمان و مومنان به آرمان قدس شریف هستید، تداوم یابد.

«ساعت به وقت قدس» با اجرای علی خلیلی، حامد نگارش و سوسن الهمه، تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر تاجیک هر هفته پنجشنبه ساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و جمعه ۱۲:۳۰ بازپخش می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: