April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۰۷۴
۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
0
بهترین سایت برای خرید PS5 چیست؟ خرید پلی استیشن 5 از سایت یانگ سنتر چه مزایایی دارد؟

در سال 2019، سونی از کنسول پلی استیشن 5 (PS5) خود رونمایی کرد و از همان زمان شور و شوق زیادی بین گیمرها ایجاد شد. در نهایت سال 2020 این‌کنسول افسانه‎ای منتشر شد و به انتظارها پایان داد. در حال حاضر PS5 قدرتمندترین کنسولی است که سونی آن را عرضه کرده است.

عوامل مختلفی از جمله رابط کاربری اختصاصی برای هر بازی، پردازنده‌ی 8 هسته‎ای AMD Zen 2، پشتیبانی از رزولوشن 4K با فریم‎ریت 120 و رزولوشن 8K با فریم‎ریت 60، پشتیبانی از صدای سه‎بعدی، سرعت بالای بارگذاری بازی‌ها، حافظه‌ی‎ NVMe SSD، پردازنده‌ی گرافیکی قوی با معماری RDNA 2 و امکان پشتیبانی از بازی‎های نسل قبل باعث شده تا این‌کنسول بازی حسابی جای خود را در دل گیمرها باز کند. به همین خاطر بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن بهترین سایت برای خرید PS5 هستند و ما در این‌نوشته سعی می‎کنیم تا مروری بر این‌موضوع داشته باشیم.

بهترین سایت برای خرید PS5

معرفی بهترین سایت برای خرید PS5

پلی‏ استیشن 5 سونی را می‎توان یک جانور همه‎کاره دانست که از مشخصات سخت‎افزاری و نرم‎افزاری قابل توجهی برخوردار است. می‎توان گفت که PS5 تجربه‌ی نسل جدیدی از بازی را برای گیمرها فراهم می‎کند. به‌همین‌خاطر در اینجا بهترین سایت برای خرید PS5 را براساس رتبه‎بندی آن‎ها لیست کرده‎ایم. اگر تا به الان برای خرید PS5 دچار مشکل شده‎اید، استرس نداشته باشید؛ به این خاطر که شما تنها نیستید. بارها شاهد این بوده‎ایم که فروشندگان اقدام به احتکار PS5 کرده تا آن را بعداً با قیمت بالاتری به فروش برسانند.

با این که سونی در زمان انتشار و عرضه PS5 توانست 10 میلیون از این‌دستگاه را به فروش برساند اما بعد از مدتی با مشکل کمبود مواجه شد و نتوانست تقاضای جهانی را برآورده کند. با این حال هنوز هم سایت‎هایی در ایران وجود دارند که می‎توانید یک خرید امن و مقرون‎به‌صرفه را در آن‎ها تجربه کنید. با ما همراه باشید تا با این‌سایت‎ها بیشتر آشنا شوید.

نکته مهم: به دنبال فروشگاه‎های آنلاین باسابقه باشید که از شهرت خوبی برخوردارند. فروشگاه‎هایی که قبلا نام و نشانی از آن‎ها نشنیده‎اید نمی‎توانند گزینه‌ی مناسبی برای خرید هر محصولی از جمله PS5 باشند. حتما به نظراتی که زیر یک محصول وجود دارد توجه داشته باشید تا بدانید مشتریان گذشته در مورد تجربه‌ی خرید خود چه چیزهایی می‎گویند. همچنین لازم است که در مورد کنسول جدید تحقیق کنید و بدانید که با خرید این دستگاه چه لوازم جانبی‌ای را دریافت خواهید کرد و نسخه‌ی دیجیتال و نسخه‌ی دیسک هرکدام چه قیمتی دارند.

یانگ‌سنتر: خرید ارزان و مقرون‎به‌صرفه

یانگ‌سنتر یکی از غول‎های تجارت الکترونیک کشور در زمینه‌ی فروش کنسول‎های بازی و تجهیزات جانبی مربوط به آن است. طی ماه‎های اخیر این‌مجموعه بارها اقدام به ارائه‌ی PS5 کرده و اتمام موجودی آن تنها چند روز طول کشیده است و علت آن هم چیزی جز فروش این‌محصول با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه نبوده است.

این‌فروشگاه اینترنتی فعالیت خود را در سال 1398 آغاز کرده و در سال 1401 توانست نسخه‌ی فیزیکی خود را در استان البرز راه‎اندازی کند. شما می‎توانید بسته به شرایط خود محصول مدنظر خود را به شکل اینترنتی یا حضوری تهیه کنید.

تقریباً هرچیزی که به گیمینگ مرتبط باشد را می‎توانید در یانگ‌سنتر دردسترس داشته باشید. در این‌فروشگاه علاوه بر PS5 محصولات دیگری همچون اکانت‎های قانونی PS5 و PS4، گیفت‌کارت پلی‌استیشن آمریکا، گیفت‌کارت پلی‌استیشن انگلستان، گیفت‌کارت استیم، روبلاکس، ریزر‌گلد آمریکا و Xbox به فروش می‏رسد. همچنین انواع کنسول پلی‌استیشن، کنسول‎های Xbox، نینتندو و استیم‌دک نیز عرضه می‏شود. لوازم جانبی مورد نیاز برای گیمینگ مانند هدفون، صندلی، هندزفری، هدست، میز، کیبورد، ماوس، میکروفن و... نیز در این‌فروشگاه به فروش می‎رسد.

یکی از نکات مهم مربوط به یانگ‌سنتر، طراحی ساده‌ی وب‌سایت است که می‎تواند تجربه‌ی خرید را آسان‎تر از هر زمان دیگری کند. بر خلاف دیگر وب‌سایت‎ها که دارای پیچیدگی‎های خاص خود هستند و برای یک خرید ساده نیاز به طی کردن مسیرهای مختلفی است، در یانگ‌سنتر با رابط کاربری بسیار ساده و در عین حال حرفه‎ای مواجهیم تا همه‌ی افراد بتوانند خرید خود را به‌سادگی انجام دهند.

مزایای خرید PS5 از یانگ سنتر

ازجمله دلایلی که باعث شده این‌وب‌سایت عنوان بهترین سایت برای خرید PS5 را یدک بکشد می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت بسیار مناسب و پایین‎تر از بازار
  • تحویل سریع
  • گزینه‎های پرداخت مختلف
  • ارائه‌ی گارانتی برای کلیه‌ی محصولات
  • امکان پیش‎خرید
  • انتشار نظرات مشتریان
  • قابل اعتماد و معروف
  • خدمات پس‌ازفروش عالی
  • تخفیف‎های ویژه
  • فروش باکیفیت‎ترین محصولات با قیمت مناسب

به‌طور کلی مهم‎ترین دلیلی که سبب شده تا یانگ‌سنتر به‌عنوان یک فروشگاه معتبر و با نام بهترین سایت برای خرید PS5 شناخته شود، فروش این‌محصول با قیمت مناسب و پایین‎تر از قیمت بازار است. متاسفانه برخی از فروشگاه‎های سودجو با استفاده از ناآگاهی افراد اقدام به فروش کنسول‎های بازی در قیمت‎های عجیب و غریب می‎کنند که کاملا به دور از انصاف است. خوب است بدانید که در یانگ‌سنتر، تخفیف‌های ویژه‎ای نیز در نظر گرفته می‏شود که می‎تواند یک خرید مناسب و با قیمت پایین را به شما هدیه دهد. پیشنهاد می‎کنیم که برای اطلاع از آخرین تخفیف‎ها به طور مداوم به این‌وب‌سایت سر بزنید. همچنین شما می‎توانید از طریق این‌لینک قیمت و خرید PS5 را در این‌سایت بررسی و مقایسه کنید.

خرید پلی استیشن از یانگ‌ سنتر

نخل‌مارکت: خرید ساده و سریع

نخل‌مارکت که رتبه‌ی دوم بهترین سایت برای خرید PS5 را به خود اختصاص داده است در سال 1399 تاسیس شده و تلاش خود را می‎کند تا بهترین کنسول‎های بازی به همراه لوازم جانبی آن را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. نخل‌مارکت یک منبع و مرجع معتبر و قانونی برای خرید این‌محصول است و شامل یک رابط کاربری ساده و آسان است تا انتخاب محصول، ثبت سفارش و پرداخت همه چیز بسیار ساده و آسان باشد.

مزایای خرید PS5 از نخل‌مارکت

از جمله مزایای خرید از وب‌سایت نخل‌مارکت می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید آسان
  • تسویه حساب سریع
  • تحویل سریع
  • گستردگی محصولات
  • انتشار نظر مشتریان

خوب است به این‌نکته هم اشاره کنیم که این‌وب‌سایت نیز فقط به فروش PS5 اختصاص ندارد. شما در نخل‌مارکت که رتبه‌ی دوم بهترین سایت برای خرید PS5 را به خود اختصاص داده است می‎توانید انواع کنسول بازی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، نینتندو و کنسول‎های دستی و کلاسیک را در اختیار داشته باشید. لوازم جانبی کنسول‎های بازی، انواع بازی، لوازم گیمینگ شامل ماوس، صندلی، میز، مانیتور، کیبورد و دسته‌ی بازی به‌همراه تجهیزات مربوط به واقعیت مجازی از دیگر محصولاتی است که در این‌فروشگاه به فروش می‎رسد.

پی‌اس‌پرو: مرجع گیمرهای حرفه‎ای

رتبه سوم بهترین سایت برای خرید PS5 را سایت پی‎اس‎پرو به خود اختصاص داده است. این‌فروشگاه در سال 1395 تاسیس شده و هم‎اکنون توانسته رضایت بخش قابل توجهی از مشتریان خود را به دست آورد. افرادی که با همکاری یکدیگر مجموعه پی‏اس‎پرو را تاسیس کردند با بیش از 20 سال تجربه‌ی خود در زمینه‌ی بازی‎های ویدئویی، بیشترین آشنایی را با مارکت مدنظر گیمرها داشته و به‌همین‌خاطر تمام تلاش خود را می‎کنند که در یک مجموعه اقدام به فروش هر آنچه که برای این‌حیطه مورد نیاز است بنمایند.

کار با وب‌سایت پی‎اس‎پرو بسیار ساده است و بر خلاف بسیاری از سایت‎های دیگر، رابط کاربری آن ساده در نظر گرفته شده تا فرایند خرید به سرعت و با دقت هرچه‌تمام‎تر انجام شود. همچنین این‌وب‌سایت از تحویل سریع محصول نیز پشتیبانی می‎کند.

مزایای خرید PS5 از پی‎اس‎پرو

ازجمله مزایای پی‏اس‎پرو که رتبه سوم بهترین سایت برای خرید PS5 را به خود اختصاص داده می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحویل سریع
  • رابط کاربری ساده
  • امکان خرید آسان
  • پوشش بخش قابل توجهی از امکانات مورد نیاز گیمرها
  • امکان فروش عمده

در این‌فروشگاه نیز تقریبا هرچیزی که به دنیای گیمینگ ربط داشته باشد را می‎توانید پیدا کنید. انواع مختلف کنسول بازی شامل محصولات سونی، مایکروسافت، نینتندو، لوازم جانبی مختلف از جمله کیف، کاور، هدست، دسته‌ی بازی، انواع مختلف بازی‎ها، مودم و روتر گیمینگ، تجهیزات استریم، موس و کیبورد گیمینگ و... در این‌فروشگاه ارائه می‏شود. همچنین بخشی از فروشگاه نیز به فروش و ارائه‌ی سیستم‎های کامپیوتری و سخت‎افزار مانند کارت گرافیک، رم، حافظه SSD، پردازنده، مادربرد، فن و انواع خنک‎کننده، پاور و منبع تغذیه و... اختصاص دارد.

بازی با پلی استیشن 5

تکنولایف: نام قدیمی و آشنا

تکنولایف نام آشنایی است و البته اکثر ما این‌وب‌سایت را به‌عنوان یک بستر برای خرید موبایل می‏شناسیم. اما خوب است بدانید که این‌مجموعه اقدام به فروش PS5 نیز می‎کند. با توجه به این که خرید PS5 در این‌مجموعه از مزایای خوبی برای خرید این‌محصول برخوردار است به‌همین‌خاطر ما عنوان چهارم بهترین سایت برای خرید PS5 را به آن اختصاص دادیم.

تکنولایف فعالیت خود را در سال 1389 آغاز کرد. در ابتدای فعالیت بیشتر تمرکز این مجموعه روی فروش محصولاتی مانند MP3 Player و MP4 Player بود. اما با گذشت زمان محصولاتی که در این‌فروشگاه به فروش می‎رسد افزایش یافت. در حال حاضر تقریباً به دنبال هر دستگاه الکترونیک و تکنولوژی‌ای باشید، می‎توانید آن را در تکنولایف پیدا کنید. انواع و اقسام موبایل و تبلت در برندهای گوناگون، لوازم جانبی، کامپیوتر و تجهیزات شبکه، لپتاپ، ساعت هوشمند، هدفون و هندزفری، ماشین‎های اداری، سیستم‎های صوتی و تصویری و حتی لوازم خانگی نیز در این‌مجموعه وجود دارد. همچنین بخشی از این‌فروشگاه نیز به گیمینگ اختصاص یافته است.

ازجمله محصولاتی که در زمینه گیمینگ در این‌سایت به فروش می‌رسد می‎توان به انواع کنسول بازی سونی، مانند PS5 و PS4، محصولات مایکروسافت مانند ایکس‌باکس و کنسول نینتندو اشاره کرد. همچنین بازی‎ کنسول‎های مختلف به همراه تجهیزات و لوازم گیمینگ و لوازم جانبی کنسول بازی نیز در این‌مجموعه به فروش می‎رسد.

مزایای خرید PS5 از تکنولایف

ازجمله مزایایی که باعث شده این‌سایت رتبه‌ی چهارم بهترین سایت برای خرید PS5 را به خود اختصاص دهد می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه‌ی محصولات جدید
  • فروش اقساطی
  • ارسال سریع
  • پشتیبانی مناسب

اما نکته‎ای که وجود دارد این است که این‌وب‌سایت تنها به گیمینگ و تجهیزات آن اختصاص نیافته است و در نتیجه نمی‎توان انتظار پوشش بخش قابل توجهی از محصولات مورد نیاز در این‌حیطه را از آن داشت. با‌ این‌حال تکنولایف وب‌سایت معتبر و شناخته‎شده‎ای است که می‎تواند لذت یک خرید مطمئن را به شما هدیه دهد.

خانه‌ی سونی: نمایندگی رسمی سونی در ایران

رتبه‌ی پنجم بهترین سایت برای خرید PS5 به خانه‌ی سونی اختصاص داده می‏شود. خانه‌ی سونی در واقع یکی از نمایندگی‎های محصولات سونی در ایران است که در کنار فروش محصولاتی همچون تلویزیون و سیستم صوتی، اقدام به فروش کنسول‎های بازی سونی نیز می‎نماید.

در صورتی که تمایل به خرید محصول از این وب‌سایت را داشته باشید می‎توانید روی خرید دستگاه PS5، دسته‌ی بازی PS5، لوازم جانبی مورد نیاز پایه‌ی شارژ، پایه‌ی فن، هدست سونی، کیف پلی‌استیشن، دوربین پلی‌استیشن و ریموت آن حساب کنید. به‌طور کلی محصولات این سایت گسترده نیست با این‌حال با توجه به این که این وب‌سایت نمایندگی سونی در ایران است در نتیجه قابل اعتماد بوده و می‎توان خرید راحتی را با آن تجربه کرد.

مزایای خرید PS5 از خانه‌ی سونی

از جمله مزایای این سایت می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت اعتماد بالا
  • ارائه‌ی محصولات باکیفیت
  • پشتیبانی قوی

در هر صورت با توجه به اینکه خانه‌ی سونی به کل محصولات این‌برند اختصاص دارد در نتیجه نباید انتظار داشته باشید که در این وب‌سایت تمامی تجهیزات جانبی مورد نیاز برای گیمینگ را در اختیار داشته باشید.

سخن پایانی

PS5 یکی از قدرتمند‎ترین گیم‏‎کنسول‎ها در سال 2023 است که طرفداران بسیاری هم دارد. ما در این‌نوشته سعی کردیم تا بهترین سایت برای خرید PS5 را به شما معرفی کرده تا بتوانید خرید مناسب‎تر و مقرون‎به‌صرفه‎تری داشته باشید. همانطور که مشاهده کردید، یانگ‌سنتر رتبه‌ی اول بهترین سایت را به خود اختصاص داده و علت این امر عرضه‌ی محصولات با قیمت مناسب است. اگر شما هم قصد خرید PS5 دارید می‎توانید قیمت PS5 و قیمت دسته PS5 را در همین سایت بررسی کرده و بر اساس بودجه‎ای که در اختیار دارید، بهترین خرید ممکن را تجربه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: