April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۱۱۸
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: ۵۰ درصد بودجه امسال محقق شده است و ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه غیرنقد نیز محقق شده که هنوز در سیستم ثبت نشده است.

گزارش معاون شهردار تهران از تحقق ۵۰ درصدی بودجه تا امروز

لطف اله فروزنده با بیان اینکه تا امروز ۳۲ هزار میلیارد تومان درآمد نقد داشتیم، اظهار کرد: ۵۰ درصد بودجه امسال محقق شده است.۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه غیرنقد نیز محقق شده که در سیستم ثبت نشده است.

وی با بیان اینکه در قرارداد اسنا ۲۵ درصد نقد، ۲۵ درصد ملک و ۵۰ درصد تسهیلات است، یادآور شد: ما با شرکت عقاب تقریبا تسویه کرده و کمک کرده ایم که اتوبوس‌ها را تحویل دهد. باید پیش پرداخت هزار و ۵۰۰ دستگاه را پرداخت می‌کردیم که هزار دستگاه پرداخت شده و باید هزار فقره ملک تحویل می‌دادیم و باید نقل و انتقال انجام شود و قرار بر این شده ماهیانه یکصد دستگاه اتوبوس به ما تحویل دهد.

فروزنده با تأکید بر اینکه تسهیلات در قرارداد با اسنا نیز با بانک تجارت هماهنگ شده است، تصریح کرد: این شرکت نیز تعهد داده که ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را تحویل دهد. با سبلان خودرو نیز پیش پرداخت مینی بوس‌ها را انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه در بودجه هشت هزار میلیارد تومان به صورت پنج هزار میلیارد تومان نقد و سه هزار میلیارد تومان غیرنقد برای تأمین اتوبوس پیش بینی شده است، اظهار کرد: این در حالیست که باید ۱۷ هزار میلیارد تومان عمل کنیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه ما اعتبار، تخصیص، نقدینگی و هزینه را داریم، یادآور شد: معمولاً تا هزینه‌ها ثبت شود تقریبا به پایان سال می‌رسد. اعتبار مصوب شورا برای حمل و نقل۲۰ هزار و ۷۸۵ میلیارد تومان بوده و ۱۴ هزار و ۸۴۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است. از این میزان ۱۰ هزار مییارد تومان نقد و مابقی غیر نقد است. ما نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه تزریق کرده ایم به صورتی که در شرکت مترو، اعتبار مصوب دو هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان بوده و دو هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان پرداخت کردیم. در اتوبوسرانی نیز هفت هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان بوده که چهار هزار و ۲۹ میلیارد تومان به صورت نقد پرداخت کردیم. ما به دنبال ارائه متمم بودجه هستیم تا اعتبار حمل و نقل افزایش پیدا کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: