April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۱۲۱
۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
0
رییس کل دادگستری استان تهران گفت: در پنج ماهه ابتدای سال جاری، زندان‌های ۹ گانه استان تهران مورد بازدید بیش از ۳ هزار نفر از قضات قرار گرفته است.

بازدید بیش از ۳ هزار قاضی از زندان‌های ۹‌گانه استان تهران

علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران به روند کاهشی آمار زندانیان غایب اشاره کرد و گفت: در گذشته برخی از زندانیان به وسیله مرخصی‌ها و یا تحت نهاد‌های ارفاقی از زندان خارج شده بودند و آمار بالایی از غیبت‌ها اعلام شده بود که با نظارت‌های صورت گرفته در بازدید‌های گذشته و تصمیماتی که در جلسات ستاد ساماندهی امور زندانیان اتخاذ شد این آمار کاهش چشمگیر داشته است.

رییس کل دادگستری استان تهران ضرورت نظارت و بازدید‌های میدانی مدیران و قضات دادگستری از زندان‌های استان تهران را مورد تاکید قرار داد و گفت: در پنج ماهه ابتدای سال جاری، زندان‌های ۹ گانه استان تهران مورد بازدید بیش از ۳هزار نفر از قضات قرار گرفته است.

وی گفت: در اجرای مصوبات ستاد ساماندهی زندانیان به مدیران زندان و ضابطین مربوطه ماموریت داده شد تا سریعا این زندانیان برای اجرای حکم قانونی و تحمل کیفر به زندان بازگردانده شوند و تعداد قابل توجهی نیز در این مدت توسط ضابطین و مامورین به زندان بازگشت داده شدند و پیش بینی می‌کنیم روند کاهشی زندانیان غایب طی ماه‌های آینده با سرعت بیشتری ادامه یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: