April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۱۲۶
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
0
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تعداد ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن در تهران به یک میلیون و۴۰۰ هزار نفر رسیده است.

میزان ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن در تهران به یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر رسید

خلیل محبت خواه گفت: بسیاری از کشور‌های اروپایی با یک جدول مرز آن‌ها از یکدیگر جدا شده است، اما در ایران همواره میگوییم بین شهر‌ها حتما باید فاصله وجود داشته باشد و باید یک فاصله و مسافتی در این حوزه وجود داشته باشد با این سیاست قیمت‌ها پیش می‌رود.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در حال حاضر بارگذاری در شهر تهران نداریم. یک میلیون و چهارصد هزار نفر فقط ثبت نامی شهر تهران هستند.

او می‌گوید: در حال حاضر تقاضای بالای یک میلیون نفر وجود دارد و این در شرایطی است که میزان ساخت و ساز کاهشی بوده در نتیجه باید این جمعیت به اطراف تهران منتقل شوند که اتفاق خوبی نیست.

محبت خواه افزود برای اینکه تهران گسترش پیدا کند باید بر اساس یک اصول و مبنایی پیش رود و باید مشخص شود که گسترش از سمت شرق تهران پیدا کند مناس است یا از طرف غرب تهران.

وی بیان کرد: در حال حاضر میزان جذبه در تهران به حدی بالا است که بیست و پنج درصد متقاضیان را تشکیل می‌دهد و ما خودمان کاری کردیم که همه‌ی شغل و امکانات در تهران باشد و همه به سمت تهران بیایند و این در شرایطی دست بیشتر متقاضیان واجد شرایط هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: