April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۱۴۱
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
0
دبیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه گفت: با توجه به استقبال دانش آموزان دریافت آثار تا ٣٠ آذر ادامه خواهد داشت.

تمدید مهلت آثار ارسالی به جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی

محمد درویشی، دبیراجرایی جشنواره فیلم کوتاه مدرسه با اشاره به دریافت بیش از ۵ هزار و ٢٠٠ اثر از ۳۱ استان کشور تا به امروز گفت: با توجه به استقبال دانش آموزان و درخواست مسئولین مدارس در استان‌های مختلف، دبیرخانه جشنواره تا ۳۰ آذر به دریافت آثار دانش آموزان ادامه خواهد داد.

او افزود: دانش آموزان علاقمند جهت شرکت در نهمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه از سراسر کشور و در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند آثار خود را به آدرس اینترنتی جشنواره (www.madresefestival.ir) و همچنین ربات اختصاصی جشنواره در برنامه کاربردی شاد ارسال و بارگذاری کنند.

درویشی با بیان این نکته که شرکت در این جشنواره به صورت فردی یا گروهی امکان پذیر است و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، ادامه داد: جشنواره فیلم مدرسه در دو بخش اصلی و جانبی به دریافت آثار می‌پردازد که بخش اصلی شامل محور‌های داستانی، انیمیشن، مستند، نماهنگ و آیتم تلویزیونی می‌باشد و بخش جانبی نیز شامل محور‌های فیلمنامه نویسی، اقلام تبلیغاتی فیلم (پوستر، عکس و تیزر) و موسیقی فیلم و نماهنگ است.

دبیراجرایی جشنواره فیلم کوتاه مدرسه گفت: هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعداد‌های هنری دانش آموزان سراسر کشور، ایجاد زمینه برای بروز استعدادها، تربیت نیرو‌های خلاق و شبکه سازی مستعدان هنر است که از سال ۱۳۹۱ به صورت سالیانه برگزار می‌شود و خوشبختانه مورد استقبال خوب دانش آموزان علاقه‌مند به فیلم سازی در سراسر کشور قرار گرفته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: