April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۱۷۰
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
سومین مرحله مزایده سراسری املاک و اموال منقول و غیرمنقول تملیکی و مازاد بانک ‌ملی ‌ایران در سال ۱۴۰۲ برگزار می شود.

آغاز سومین مرحله مزایده سراسری املاک و اموال تملیکی و مازاد بانک ملی ایران

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در نظر دارد تعدادی از اموال مازاد خود را از طریق مزایده الکترونیکی سامانه تدارکات دولت (ستاد ایران) به صورت نقد و اقساط به فروش برساند.

برگزاری و انتشار مزایده و مهلت ارائه پیشنهاد و شرکت در مزایده از ساعت ۱۲ روز ۲۱ شهریورماه آغاز و تا ساعت ۱۹ روز ۱۳ مهرماه ادامه دارد و مهلت دریافت اسناد مزایده نیز تا ساعت ۱۹ روز سوم مهرماه خواهد بود.

همچنین تاریخ بازگشایی پاکت‌های الکترونیکی ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز یکشنبه ۱۶ مهرماه تعیین شده است.

لازم به ذکر است، امکان شرکت در مزایده بدون دریافت اسناد مزایده میسر نیست بنابراین متقاضیان شرکت در مزایده حتماً باید جهت شرکت در مزایده تا قبل از اتمام تاریخ مهلت دریافت اسناد مزایده (ساعت ۱۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۳) نسبت به دریافت اسناد مزایده از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام کنند.

متقاضیان خرید برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره تماس ۶۰۹۹۴۰۴۰، ارسال پیامک عدد ۳ به سر خط ۱۰۰۰۴۸۸۵، مراجعه به سایت بانک ملی ایران به آدرس www.bmi.ir بخش مناقصه و مزایده، مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به نشانی www.setadiran.ir و یا مراجعه حضوری به کلیه ادارات امور و شعب بانک ملی ایران اقدام کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: