April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۱۹۲
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
0

دانشجویی سرآغازی برای رسیدن به استقلال است. معمولا در همه کشورها، جوانان از دوران دانشجویی زندگی مستقل خود را شروع می‌کنند و در این زمان تجربه‌های جدیدی به دست می‌آورند. هرچند که کار کردن در این دوران راحت نیست، اما بسیاری از افراد مشتاق‌اند یک کار پاره وقت داشته باشند؛ زیرا با این کار علاوه‌بر استقلال بیشتر، هزینه‌های زندگی خود را راحت‌تر تامین کنند. در این مقاله سعی کردیم بهترین مشاغل دانشجویی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید.

بهترین مشاغل دانشجویی کدامند؟
سئو سایت پوشاک و طراحی سایت فروشگاهی

شغل دانشجویی دیگری که می‌توانید در آن فعالیت کنید، بهینه سازی سایت پوشاک و طراحی سایت لباس است. این دو شغل با گذاشتن زمانی حدود 2 تا 6 ماه قابل یادگیری هستند و درآمدهایی بالایی هم دارند؛ البته باید برای کسب آموزش‌های اولیه این رشته‌ها چند دوره خوب بینیید. الو وبسایت یکی از بهترین و موفق‌ترین دوره‌های آنلاین سئو سایت و همچنین آموزش طراحی وب سایت پوشاک را ارائه می‌کند.این دوره ها اختصاصی و فقط جهت کسب و کارهای مرتبط پوشاک می باشد و شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما درباره دوره های اموزشی طراحی سایت و همچنین سئو سایت پوشاک ارتباط برقرار کنید

دیگر مشاغل دانشجویی عبارت‌اند از:

فروشندگی

فروشندگی یکی از بهترین مشاغل دانشجویی است. دانشجویان می‌توانند در فروشگاه‌های مختلفی چون مانند لباس‌فروشی به صورت پاره وقت کار و دستمزدی مناسب دریافت دریافت کنند. فروشندگی اغلب مهارت‌ بسیار عجیبی نمی‌خواهد، تنها کافی است مهارت ارتباطی مناسبی داشته باشید. همچنین می‌توانید با فعالیت در این شغل، روش‌های برقراری ارتباط با افراد دیگر را بیاموزید.

تدریس

از دیگری مشاغلی که می‌توانید به صورت پاره وقت در دوران دانشجویی انجام دهید، تدریس دروس مختلف است. برای این کار گزینه‌های مختلفی پیش رو دارید؛ برای مثال اگر زبانتان خوب است یا در دروسی مانند ریاضی و فیزیک، مهارت بالایی دارید؛ می‌توانید به صورت آزاد به دانش‌آموزان تدریس کنید. مهم‌ترین مزیت تدریس این است که تعیین ساعت آن کاملا با شماست و از طرفی هم می‌توانید کار خود را به صورت آنلاین پیش ببرید.

کار کردن در کافه

بعضی از کافه‌ها به دانشجویان کار نیمه وقت می‌دهند. اگر به فضا و نوع کار کافه علاقه داشته باشید می‌توانید با کمی گشت‌وگذار و جست‌وجو، در کافه نزدیک دانشگاه خود یک کار نیمه وقت پیدا کنید و در آن مشغول شوید.

پرستار کودک

پرستاری از کودک نیز یک پیشنهاد عالی برای دانشجویان است؛ زیرا اغلب بچه‌ها برای نیمی از روز خود به پرستار نیاز دارند. البته بسیار مهم است که به این شغل علاقه داشته باشید؛ زیرا ارتباط با کودکان کار ساده‌ای نیست. با این حال باید بدانید اغلب والدین، دستمزدهای بالایی به پرستار کودک خود پرداخت می‌کنند.

عکاسی

پیشنهاد دیگر ما، عکاسی است. برای عکاسی کردن نیازی به کار در آتلیه ندارید؛ زیرا به صورت مستقل و در ساعت‌های آزادتان می‌توانید پروژه‌های گوناگون با درآمد بالا انجام دهید. برای این کار باید یک دوربین و مهارت کافی برای عکاسی داشته باشید. در حال حاضر نیز مراکز بسیاری در حال آموزش عکاسی هستند که با شرکت در دوره‌های آن‌ها و تمرین و تلاش، قطعا می‌توانید به یک عکاس حرفه‌ای و در عین حال پردرآمد تبدیل شوید.

کار در غذاخوری دانشگاه

اکثروقت‌ها در غذاخوری دانشگاه‌ها یک نیروی کمکی می‌خواهند که شما می‌توانید در آن‌ها مشغول شوید. با کار در غذاخوری دانشگاه علاوه‌بر کسب درآمد می‌توانید وعده‌های غذایی رایگان داشته باشید و به این صورت در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

بازاریابی و فروش

اگر مهارت‌های ارتباطی بالایی دارید و به راحتی می‌توانید با افراد دیگر هم صحبت شوید، بازاریابی و فروش را انتخاب کنید. در این شغل باید محصول یا خدمات شرکت‌های دیگر به خریداران معرفی و بابت هر فروش درصدی کسب کنید. بازاریابی و فروش نیز کاملا پاره وقت است، تنها کافی است اصول و تکنیک‌های اولیه آن را آموزش دیده باشید.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

در حال حاضر تمام شرکت‌ها و حتی فروشگاه‌های بزرگ و کوچک برای کسب درآمد بیشتر به شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام روی آورده‌اند و به فردی ماهر نیاز دارند که بتواند بیزینس‌شان را ارتقاء دهد. این شغل بیشتر وقت‌ها به صورت دورکاری انجام می‌شود و نیازی به حضور در شرکت یا فروشگاه موردنظر نیست. برای اینکه بتوانید به یک مدیر شبکه‌های اجتماعی تبدیل شوید؛ تنها کافی است در چند دوره مرتبط شرکت و آموزش‌های لازم را دریافت کنید.

طراح گرافیک

طراحی گرافیک هم جزو مشاغلی است که به صورت دورکاری قابل انجام است؛ البته این شغل به مهارت بالا نیاز دارد و بدون تجربه و دانش نمی‌توانید در آن موفقیت و درآمد زیادی کسب کنید. با این حال اگر وقت و هزینه کافی دارید و علاقه‌مند به گرافیک هستید، حتما برای آموزش آن اقدام کنید.

گارسون

گارسون بودن نیز جزو مشاغل دانشجویی، محسوب می‌شوند. البته همه دانشجوها به این کار علاقه ندارند، با این حال یک گزینه ساده و در عین حال در دسترس است که می‌توانید به آن بیندیشید.

صندوقدار

همه فروشگاه‌ها به فردی قابل اعتماد برای صندوقداری نیاز دارند؛ این شغل اغلب بسیار ساعت کار منعطفی هم دارد؛ از این رو می‌توانید در آن فعالیت کنید و به درآمد مناسب برسید.

نجات غریق

تمام استخرهای شهر به یک نجات غریق نیاز دارند که بتواند از جان شناگران حفاظت کند. اگر شما مهارت کافی در این زمینه دارید می‌توانید از طریق هتل‌ها، سواحل و غیره (به خصوص در فصل تابستان) در آن فعالیت کنید.

سئو طراحی سایت

شغل دانشجویی دیگری که می‌توانید در آن فعالیت کنید، سئو و طراحی سایت است. این دو شغل با گذاشتن زمانی حدود 2 تا 6 ماه قابل یادگیری هستند و درآمدهایی بالایی هم دارند؛ البته باید برای کسب آموزش‌های اولیه این رشته‌ها چند دوره خوب بینیید. الو وب یکی از بهترین و موفق‌ترین دوره‌های آنلاین سئو سایت و همچنین آموزش طراحی وب سایت پوشاک را ارائه می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: