April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
از پرداخت خسارت تا پوشش فوت و هزینه‌های پزشکی نشان می‌دهد
کد خبر: ۴۰۲۳۰۹
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
0
از پرداخت خسارت تا پوشش هزینه های فوت و پزشکی نشان می‌دهد که با بیمه زندگی خاور میانه می توان حال و آینده را مدیریت کرد

مدیریت حال و آینده با بیمه زندگی خاورمیانه

چنانچه با چشم باز به گذشته، حال و آینده نگاه کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که حوادث غیر مترقبه بسیاری در کمین انسان‌ها قرار دارد. حوادثی که پیش بینی آن‌ها ممکن نبود و احتمال بروز آن‌ها را نمی‌دادیم. همین امر باید زنگ خطر را بصدا در آورد و بدانیم برای حال هیچ تضمینی وجود ندارد و نمی‌دانیم در آینده چه حوادثی در کمین است. بنابر این هر لحظه در کمین حوادث قرار داریم و به جرات می‌توان از زندگی به عنوان ریسکی غیر قابل پیش بینی یاد کرد. به همین دلیل باید این ریسک را مدیریت کنیم که بیمه بهترین راهکار است.

مدیریت ریسک زندگی

بیمه خودرو برای احتمال بروز تصادف، بیمه آتش سوزی، سیل، زلزله و مواردی از این دست برای بروز حوادث غیر مترقبه و بیمه زندگی نیز برای شرایطی که به هیچ عنوان بروز آن را پیش بینی نمی‌کردیم. بنابر این همانگونه که برای مدیریت تصادف یا سرقت خودرو به بیمه شخص ثالث یا بدنه روی می‌آوریم، برای مشکلات زندگی آینده همچون بیماری، از کارافتادگی، فوت و مشکلاتی که برای خانواده پیش می‌آید نیز باید از ظرفیت بیمه زندگی استفاده کنیم.

ضرورت بکارگیری بیمه توانمند

اگر قرار است آینده زندگی خود را مدیریت کنیم، باید از بیمه‌ای استفاده کنیم که شرایط بهتری دارد و خدمات بیشتری ارایه می‌کند. با نگاهی به خدمات و میزان جبران خسارت‌های احتمالی، به نظر می‌رسد بیمه خاورمیانه بهترین گزینه برای بیمه زندگی باشد. بیمه زندگی خاورمیانه پوشش‌هایی همچون سرمایه فوت عادی، سرمایه فوت بر اثر حادثه، هزینه‌های پزشکی، بیماری‌های خاص، سرطان، نقص عضو، از کارافتادگی و معافیت از پرداخت حق بیمه برای افراد مبتلا به نقص عضو و از کار افتادگی را پوشش می‌دهد.

 

پوشش سرمایه فوت عادی و حادثه

دارنده بیمه زندگی خاورمیانه چنانچه به هر دلیلی فوت کند، ذی نفعان می‌توانند از سرمایه اندوخته بهره‌مند شوند. همچنین اگر بیمه گذار بر اثر حادثه یا تصادف جان خود را از دست بدهد، علاوه بر پرداخت سرمایه فوت عادی، ذی نفعان سرمایه فوت بر اثر حادثه را نیز دریافت می‌کنند. البته افزایش سرمایه فوت فرد مورد نظر حتی تا ۳ برابر سرمایه فوت عادی برای آن فرد است.

پوشش هزینه‌های پزشکی

یکی دیگر از مواردی که باعث بحران در زندگی افراد می‌شود، مسایل مرتبط با دارو و درمان است. امروزه هزینه‌های درمان به اندازه‌ای است که در صورت بروز هر یک از آنها، چالش بزرگی ایجاد می‌کند به همین دلیل باید به فکر مدیریت ریسک درمان باشیم. بیمه زندگی خاورمیانه در این مورد نیز نقش آفرین است به نوعی که هزینه‌های پزشکی شامل بستری، درمانی و سایر هزینه‌های پزشکی را تامین می‌کند. همچنین اگر بیمه‌شده نیاز به پوشش‌های پزشکی داشته باشد؛ می‌تواند تا سقف ۱۵ درصد از سرمایه فوت عادی و ۱۰ درصد از سرمایه فوت بر اثر حادثه پوشش‌های پزشکی این بیمه استفاده نماید.

پوشش بیماری‌های خاص

یکی از جدی‌ترین چالش‌های درمانی، برخی بیماری‌های خاص همچون عمل قلب باز، پیوند اعضای اصلی بدن، سکته مغزی و سرطان است. در این رابطه اگر بیمه گزار به سکته قلبی به عنوان ۵ بیماری خاص مبتلا گردد؛ می‌تواند تا سقف ۳۰ درصد از سرمایه فوت از پوشش‌های بیمه عمر خاورمیانه برخوردار شود. همچنین بیمار خاص بیمه شده می‌تواند تا حد بسیار زیادی در هزینه‌های پزشکی خود صرفه جویی به عمل آورد و از پوشش امراض خاص بیمه عمر بهره‌مند شود.

از پوشش سرطان تا نقص عضو

بیمه گزارانی که به سرطان مبتلا یا بر حسب حوادث مختلف با نقص عضو و از کار افتادگی رو به رو شوند. نیز تا ۲۰۰ برابر سرمایه فوت را از بیمه خاور میانه دریافت می‌کنند. این در حالی است که افراد دچار نقص عضو از پرداخت حق بیمه معاف می‌شوند.

دیگر مزایای بیمه زندگی

کسانی که بیمه زندگی خاور میانه را خریداری کرده باشند می‌توانند دریافت وام بیمه عمر حتی بدون نیاز داشتن به ضامن، دریافت سود تضمینی، تبدیل اندوخته به انواع مستمری، امکان تعیین ذی نفع بیمه نامه به صورت دلخواه توسط فرد بیمه گذار، بازخرید اندوخته و سرمایه خود و موارد دیگری را برگزینند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: