April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۳۳۴
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
0
امروزه خرید نیازهای های روزانه از وعده های غذایی گرفته تا کالاهای مصرفی و سوپرمارکتی با کد تخفیف ارزان تر از همیشه شده است. اسنپ اکسپرس، اسنپ فود، دیجی کالا جت، اسنپ مارکت و اکالا از بهترین ها در این زمینه اند.

دریافت رایگان کد تخفیف بهترین فروشگاه ها از اسنپ فود تا اکالا

شاید هنگام خرید کالا‌های مختلف به این فکر کرده باشید که چه چیز‌هایی را می‌توان آنلاین خرید و برای تهیه چه اقلامی بهتر است به سراغ فروشگاه‌های حضوری برویم. افراد زیادی تجربه خرید محصولاتی مثل لوازم تحریر و لوازم دیجیتال از سایت‌های آنلاین فروشگاهی مثل دیجی کالا را دارند. با این حال، تعداد آن‌هایی که از امکان سفارش آنلاین غذا و مایحتاج روزانه سوپر مارکتی استفاده می‌کنند، کمتر است. این موضوع می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. شاید با سوپر مارکت‌های اینترنتی و شیوه سفارش از رستوران‌های آنلاین آشنایی ندارند. از آن مهم تر شاید نمی‌دانند که می‌توانند با کد تخفیف های مختلف خرید ارزان‌تری داشته باشند. اگر به خرید اینترنتی غذا یا کالا‌های سوپرمارکتی و تند مصرف عادت کنید، متوجه می‌شوید که این کار هم از نظر زمانی و هم اقتصادی بسیار به صرفه است. از بهترین اپلیکیشن‌هایی که به شما امکان خریدی سریع و به صرفه با کد تخفیف را می‌دهند اسنپ فود، اکالا، اسنپ اکسپرس، دیجی کالا جت و اسنپ مارکت هستند. برخی از این کد تخفیف‌ها را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید؛ اما توصیه می‌شود برای دریافت جدیدترین کدهای تخفیف فعال به صورت رایگان به کانال تخفیف مراجعه کنید.

سفارش غذا با کد تخفیف اسنپ فود

به جرئت می‌توان گفت که اسنپ فود بعد از تاکسی اینترنتی، محبوب‌ترین سرویس اسنپ است. همانطور که از اسم برند آن نیز مشخص است، اسنپفود در زمینه سفارش غذا فعالیت می‌کند. به طور کلی، اسنپ فود در هر شهر با تعداد زیادی از رستوران، کافی شاپ و فست فودی‌ها همکاری مشترک دارد. شما به عنوان کاربر این امکان را خواهید داشت که از هر کدام از این رستوران‌ها با کد تخفیف اسنپ فود غذای مورد علاقه خود را در اولین سفارش ۹۰ هزار تومان یا در خریدهای دوم، سوم و... تا ۳۰ درصد بدون محدودیت ارزان‌تر تهیه کنید.

نحوه کار با اسنپ فود و سفارش آنلاین با کد تخفیف نیز ساده است. اول از همه با روشن کردن جی پی اس موبایل خود این اجازه را به اپلیکیشن می‌دهید که موقعیت مکانی شما را مشاهده کند. اسنپ فود همه رستوران‌های اطراف که محدوده ارسال آن‌ها با محل زندگی شما مطابقت دارد را نشان می‌دهد. حالا نام غذا مورد علاقه خود را جستجو یا با کلیک روی رستوران مورد نظر منوی غذا‌های آن را مشاهده کنید. قیمت هر وعده غذایی هم زیر آن نوشته شده است؛ اما این قیمت با مبلغی که شما قرار است بپردازید، فرق دارد!!! قبل از نهایی کردن سفارش و در مرحله قبل از ورود به درگاه بانک، باید کد تخفیف اسنپ فود را اعمال کنید. به همین راحتی قیمت سفارش آنلاین غذا کاهش پیدا می‌کند. از صبحانه، ناهار و یا شام خود لذت ببرید.

  1. کد تخفیف اولین سفارش اسنپ فود 60 هزار تومانی برای حداقل 170: snapp-food
  2. کد تخفیف اسنپ فود غیر اول تهران برای سفارش حداقل 50: ZDCGBH
  3. کد تخفیف پروتئین اسنپ فود 50 درصدی برای حداقل 100: meatfood100
 

دیجی کالا جت سوپرمارکتی متفاوت

سوپرمارکت‌های اینترنتی از دیگر خدمات مدرنی به شمار می‌آیند که خرید محصولات مختلفی که روزانه به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید را آسان‌تر کرده‌اند. دیجی کالا جت یکی از این سوپر مارکت‌های اینترنتی است که تحت نظر دیجی کالا فعالیت می‌کند. این فروشگاه فعالیت خود را با فروش محصولات سوپرمارکتی آغاز نمود. شما می‌توانید هر چیزی از خوراکی و تنقلات گرفته تا مواد شوینده و بهداشتی و تمام ضروریات زندگی روزانه را از دیجیکالاجت سفارش دهید. البته که امکان به کار بردن کد تخفیف نیز در تمام سفارش‌ها وجود دارد.

مدتی پس از اینکه دیجی جت فعالیت خود را به عنوان یک سوپر مارکت اینترنتی آغاز کرد، تصمیم گرفت سفارش غذا را هم به امکانات خود اضافه کند. در واقع، کاربران می‌توانستند از یک اپلیکیشن هم انواع نوشیدنی و غذا‌های ایرانی و خارجی را سفارش دهند و هم مایحتاج روزانه و محصولات سوپرمارکتی مورد نیاز خود را با کد تخفیف دیجی کالا جت بدون هیچ گونه محدودیت خریداری کنند. این موضوع باعث شد بحث‌های زیادی درباره رقابت دیجی جت و اسنپ فود شکل بگیرد با این حال، پس از مدتی امکان سفارش غذا از این اپلیکیشن حذف شد. در حال حاضر، دیجیکالا جت فعالیت خود را به عنوان سوپرمارکت آنلاینی ادامه می‌دهد که تنوعی چشمگیر در ارائه انواع محصولات از میوه، نان، پروتئین و... دارد.

  1. کد تخفیف خرید اول دیجی کالا جت به مبلغ 50 هزار تومان برای خرید بالای 80: JN5B
  2. کد تخفیف پروتئین دیجی جت بدون محدودیت سفارش اول 40 هزار تومان برای خرید بالای 250: F3GJ
  3. کد تخفیف 45 هزار تومانی دیجی جت سفارش اول برای خرید بالای 60: F4NJ
  4. کد تخفیف نان دیجی کالا جت غیر اول به مبلغ 20 هزار تومان برای خرید بالای 120: T2GS

کد تخفیف اسنپ اکسپرس برای خریدی ارزان‌تر

در سوپر اپلیکیشن اسنپ، رنگ نارنجی نماد سوپرمارکت فوری است. اسنپ فود تنها خدمات موفق اسنپ نیست. یکی دیگر از بهترین خدمات اسنپ مربوط به سوپرمارکت آن یعنی اسنپ اکسپرس است. اکسپرس را می‌توانید با رنگ نارنجی آن و تخفیف‌های فوق العاده اش بشناسید. به طور کلی اسنپ اکسپرس هم مانند دیجی کالا جت یک سوپرمارکت آنلاین است. برخی از محصولاتی که می‌توانید از این فروشگاه بخرید شامل تنقلات، آجیل و خشکبار، گوشت، مرغ و دیگر فراورده‌های پروتئینی، میوه و سبزیجات، لبنیات و حتی غذای حیوانات خانگی است. در یک کلام اسنپ اکسپرس فروشگاهی جامع است که هر کالای روزمره ای که نیاز داشته باشید را می‌توانید در آن پیدا کنید.

تنوع بالا تنها ویژگی مثبت اسنپ اکسپرس نیست. اول از همه باید بدانید که سرعت ارسال سفارشات از این سوپری حداکثر 30 دقیقه است و به سرعت کالای مورد نظر شما را به دستتان می‌رساند. مهم‌تر از آن کد تخفیف اسنپ اکسپرس است. به کار بردن این کد در هر سفارش، چه خرید اول باشد و چه غیراول، این امکان را به شما می‌دهد که هزینه کمتری برای سفارشات خود بپردازید. به طوری که ممکن است مبلغ نهایی که برای کالا می‌پردازید حتی تا 80 درصد هم کمتر از قیمت اصلی آن باشد.

  1. کد تخفیف 50 هزار تومانی اسنپ اکسپرس اولین خرید از اپلیکیشن برای حداقل سبد 100: OFFCHANEL50
  2. کد تخفیف اسنپ اکسپرس 30 هزار تومانی بدون محدودیت خرید اول: B2BOFCH10
  3. کد تخفیف 15 هزار تومانی اسنپ اکسپرس همه کاربران برای حداقل سبد 40: B2BDF13E
  4. کد تخفیف ارسال رایگان اسنپ اکسپرس برای همه سفارشات: B4U5TW

بیشترین تخفیف سوپر مارکتی در اسنپ مارکت

اگر از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهید کالا‌های مورد نیاز خودتان را به صورت ماهانه و با تعداد بالا خریداری کنید، اسنپ مارکت بهترین گزینه برای شما است. چرا؟ به این علت که نه تنها می‌توانید در این فروشگاه همه کالا‌های مورد نیازتان را سفارش بدهید و زحمتی برای حمل آن‌ها نکشید، بلکه با کد تخفیف اسنپ مارکت قیمت تمام شده خریدتان کمتر از همیشه می‌شود. علاوه بر این، خود اسنپ مارکت به کمک فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر استار ایران هم هر ماه حراج برگزار می‌کند تا کاربران بتوانند اقلام مصرفی خود را ارزان تهیه کنند. از طرفی، سفارش عمده همیشه با تخفیف بیشتر همراه است. این در حالی است که امکان به کار بردن کد تخفیف را هم دارید. همه محصولاتی که سفارش می‌دهید هم با بسته بندی مناسب و با تضمین سلامت کالا به دست شما می‌رسد. سرعت ارسال سوپر مارکت اسنپ مارکت شاید کمتر از اسنپ اکسپرس باشد؛ اما نگران نباشید. اگر عجله دارید کافیست موقع ثبت سفارش گزینه ارسال فوری را انتخاب کنید تا محصولاتی که خریداری کرده‌اید در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برسند.

  1. کد تخفیف اولین خرید اسنپ مارکت اصفهان 50 هزار تومانی برای سفارش بالای 250: ESF
  2. کد تخفیف اسنپ مارکت غیر اول 18000 تومانی برای سفارش بالای 180: DFGHM13E
  3. کد تخفیف اسنپ مارکت 35000 تومانی بدون محدودیت سفارش اول برای سفارش بالای 200: nasbp35

اکالا نزدیک ترین شعبه افق کوروش

با توجه به استقبال بالای افراد از امکان سفارش اینترنتی محصولات سوپرمارکتی، فروشگاه‌های متعددی در این زمینه آغاز به فعالیت کردند. همه آن‌ها سعی می‌کنند با ارائه مزیت‌هایی مثل کد تخفیف یا مزیت ارسال رایگان، مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند. البته که بسیاری از آنها شکست خوردند و دیگر نامی از آن‌ها وجود ندارد. یکی از پرآوازه ترین سوپرمارکت های موفق در زمینه فروش محصولات تند مصرف و کالای اساسی تنظیم بازار اکالا ست. این سایت زیرمجموعه‌ای از گروه صنعتی گلرنگ بوده و در خود تمام شعبه های افق کوروش، هایپر فامیلی، ابیزینس، امارکت، باغ ایرانی و... را جای داده است. در حقیقت اکالا را می‌توان شعبه آنلاین افق کوروش و سایر فروشگاه های زنجیره ای متعلق به گلرنگ دانست. یکی از مهم ترین نکات درباره فروشگاه اینترنتی اُکالا گستره خدمات رسانی آن است. اکالا تقریباً در همه شهر‌هایی که افق کوروش، امارکت، هایپرفامیلی و ابیزینس داشته باشند، آماده ارائه خدمت به صورت آنلاین است.

کد تخفیف اکالا هم برای کاربران مختلفی ارائه می‌شود و همه افراد از آن‌هایی که خرید اول خود را انجام می‌دهند گرفته تا مشتریان همیشگی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. با توجه به اینکه گلرنگ خود تولید کننده محصولات مختلف غذایی و بهداشتی است، قیمت‌های سوپر مارکت آنلاین اکالا بسیار مناسب است. با این حال، به کار بردن کد تخفیف اکالا اولین خرید یا در سفارش بعدی باعث می‌شود قیمت نهایی خریدهای شما خیلی به صرفه تر از حالت عادی خرید حضوری از افق کوروش، هایپر فامیلی یا امارکت محاسبه شود. از دیگر نکات مثبت اکالا هم می‌توان به این نکته اشاره کرد که اقلام مصرفی ضروری مانند برنج ایرانی و خارجی دولتی، روغن یارانه ای، ماکارونی تنظیم بازار و ... را اینترنتی با قیمت مناسب در اختیار شما می‌گذارد.

  1. کد تخفیف 50 تومانی اکالا اولین خرید بالای 100 هزار تومان: BG44
  2. کد تخفیف اکالا غیراول اُمارکت 100 هزار تومانی خرید بالای 900: OFFCH1
  3. کد تخفیف 60 هزار تومانی اکالا ویژه افق کوروش برای خرید بالای 300: DGST60

شما از کدام یک از فروشگاه هایی که در بالا معرفی شدند اینترنتی خرید کرده اید و سفارش از آنها را به دیگران توصیه می‌کنید؟ دیجی کالا جت یا اسنپ اکسپرس، اکالا یا اسنپ مارکت و اسنپ فود؟ یا تمامی آنها؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: