April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۵۲۰
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
0
مسئول روابط عمومی انتشارات خط مقدم در خصوص توقیف کتاب «بدون مرز» گفت: بحث توقیف کتاب «بدون مرز» درمورد وزارت ارشاد نیست و موضوع مجوز باپرجاست.

کتاب «بدون مرز» توسط نهادهای غیر مسئول توقیف شد!

بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات خط مقدم، کتاب «بدون مرز» نوشته گل‌علی بابایی که از سوی این‌ناشر چاپ شده، توقیف شد.

از این جهت مسئول روابط عمومی مجموعه انتشارات خط مقدم گفت: توضیحی که آقای شیرازی مدیر این مجموعه در خصوص کتاب «بدون مرز» داده‌اند این بوده است که این کتاب توسط نهاد‌های غیر مسئول توقیف شده یعنی بحث توقیف درمورد وزارت ارشاد نیست و موضوع مجوز باپرجاست. همچنین مجوز چاپ را داشته‌ایم، اما حالا توسط نهاد‌های غیر مسئول این کتاب توقیف شده است و در نهایت توضیحی که می‌توانم بدهم همین است که در پی آن تولید و انتشار پخش کتاب متوقف شده است.

وی در پایان گفت: اگر نیاز به نشر اخبار جدیدی از سوی انتشارات و هادی شیرازی مدیر این مجموعه باشد، حتما در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهیم کرد.



کتاب «بدون مرز»

این کتاب به تازگی با نظارت و مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، منتشر و روانه بازار نشر شد و در هفته دفاع مقدس متوقف شد. تا‌کنون علت توقیف این کتاب اعلام نشده است.

شایان ذکر است کتاب «بدون مرز» به روایت خاطرات سید علی اکبر طباطبایی، جانشین فرمانده سپاه در سوریه اختصاص دارد و در آن آنچه در سوریه، تدمر، حلب، حمص، تهران و… رقم خورده در دستور کار نویسنده اثر قرار داشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: