April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۵۲۶
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
0
شهردار تهران گفت: انعقاد قرارداد تأمین ۶۳۰ دستگاه واگن مترو آماده شده و در سفر چين، قرارداد مربوطه نهایی می‌شود.

قرارداد تأمین ۶۳۰ واگن مترو در چین نهایی می‌شود

علیرضا زاکانی اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در ۶ ماه اخیر، امروز دو هزار و ۴۷ دستگاه اتوبوس برای خدمت‌رسانی به شهروندان فعال است و سازمان تاکسیرانی نیز از ظرفیت خود برای ارائه خدمت در قالب سرویس مدارس و هم‌چنین خدمات‌رسانی ویژه به دانش‌آموزان مدارس استثنایی استفاده می‌کند.

شهردار تهران با اشاره به اتخاذ و اجرای برخی تصمیمات برای مدیریت ترافیک مهرماه از جمله ممنوعیت تردد خودرو‌های حامل بار و کالا در ساعات اوج ترافیک، اظهار کرد: در خصوص رفع نقص دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات نیز اقدامات خوبی در ماه‌های اخیر انجام شده و امروز وضعیت دوربین‌ها در شرایط مطلوبی قرار دارند.

زاکانی از انعقاد تفاهم‌نامه برای رفع مشکل تأمین برق متروی پرند و آماده شدن این خط مترو در دو مسیر رفت و برگشت خبر داد و گفت: شهرداری تهران، بیشترین سطح خدمت‌گزاری به شهروندان به ویژه محصلان را در دستور کار خود قرار داده و برای افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

شهردار تهران با بیان اینکه امسال در خصوص سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی، اقدام ویژه‌ای صورت گرفته است، تصریح کرد: موضوع انعقاد قرارداد تأمین ۶۳۰ دستگاه واگن مترو آماده شده و در سفری که به چین دارم، قرارداد مربوطه نهایی می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: