May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۵۳۷
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
0
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس ستاد گرامیداشت هفته کارگر از آغاز فرآیند ثبت نام سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید خبر داد.

آغاز فرآیند ثبت‌نام سی‌‌و‌‌پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد چکشیان» در این‌باره گفت: جشنواره امتنان از کارگران نخبه و برگزیده کشور در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحد‌های اقتصادی نمونه، هر ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و ملّی و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کارگر با اشاره به برنامه‌های تحولی در زمینه برگزاری جشنواره امتنان افزود: در سال گذشته ذیل سند برنامه راهبردی سه ساله معاونت فرهنگی و اجتماعی و در راستای ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات اجتماعی در جامعه کار و تولید؛ اقدامات تحولی در زمینه برگزاری جشنواره امتنان انجام شد.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات و تحولات جشنواره سی‌و‌چهارم گفت: رشد ۳۳ درصدی شرکت‌کنندگان، بازنگری شاخص‌ها وضوابط انتخاب برگزیدگان، ارتباط مؤثر و نظام‌مند با معاونت علمی ریاست‌جمهوری و بنیاد ملّی نخبگان جهت حمایت‌های حوزه نخبگانی از برگزیدگان جشنواره، ارسال ۱۰ میلیون پیامک اطلاع‌رسانی فراخوان جشنواره در راستای ارتقای عدالت اطلاع‌رسانی و تهیه پیوست رسانه‌ای از اقدامات مهم این حوزه در سال گذشته بوده است.

چکشیان افزود: ثبت‌نام سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های اقتصادی نمونه از تاریخ اول مهرماه آغاز و تا اول آبان‌ماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: