April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۵۹۰
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
0
زهرا کیانی نماینده تیم ملی ووشوی زنان، تنها مدال کاروان تالوی ایران در دو بخش زنان و مردان را کسب کرد.

زهرا کیانی تنها تالوکار ایران در بازی‌های آسیایی به مدال نقره رسید

در آخرین روز رقابت‌های تالوی زنان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲هانگژو، ظهر امروز (چهارشنبه - ۵ مهر ۱۴۰۲) زهرا کیانی ستاره تیم ملی ایران موفق شد تنها مدال کاروان تالوی ایران در دو بخش مردان و زنان را کسب کند.

ستاره تیم ملی تالوی زنان ایران، صبح امروز در فرم «جین‌شو» امتیاز ۹.۷۲ را کسب کرد تا بعد از «لای شیاوشیاو» چینی با امتیاز ۹.۸۰، در رتبه دوم این فرم قرار بگیرد.

کیانی در فرم «چیانگ‌شو» نیز نمره ۹.۷۱ را کسب کرد تا در مجموع دو فرم (یک بسته) با امتیاز ۱۹.۴۳ مقام دوم را به دست آورده و تنها مدال کاروان تالوی ایران در دو بخش زنان و مردان را کسب کند.

تالوی ایران در دو بخش زنان و مردان با ۷ تالوکار (زهرا کیانی، مینا پناهی، حانیه رجبی، احسان پیغمبری، حسین قبله‌نما، محمدعلی مجیری و شاهین بنی‌طالبی) عازم بازی‌های آسیایی شده بود که از این بین تنها زهرا کیانی به مدال دست یافت.

کیانی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نیز در مجموع دو فرم «جین‌شو» و «چیانگ‌شو» با امتیاز ۱۹،۴۱ در رده دوم قرار گرفت و نخستین مدال (نقره) تاریخ تالوی زنان ایران در بازی‌های آسیایی را به دست آورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: