April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۷۵۶
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0

پوشش کشاورزی ایران با سامانه آباد (+فیلم)

صندوق بیمه کشاورزی در هفته دولت با رونمایی از سامانه بومی آباد اقدام به به‌روزرسانی مراحل پایش زمین‌های زیر کشت کشور کرد. نرم‌افزار آباد که با کمک داده‌های فضایی کشور پوشش وسیعی را در سطح کشور ایجاد کرده است موردتوجه مدیران منطقه‌ای سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفته است. از جمله مدیران حاضر در رونمایی از این سامانه بومی جناب آقای ولی‌الله افشار مدیر بیمه‌ای جنوب کرمان بودند. ایشان در مصاحبه‌ای با خبرنگار پول نیوز درباره این سامانه گفت:

هفتهٔ دولت را خدمت همهٔ دولتمردان جمهوری اسلامی و همهٔ خدمتکاران صدیق آن تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. جا دارد از شهدای بزرگ دولت شهید رجایی و باهنر هم یاد داشته باشید. بیمه جنوب کرمان تحت باغات و مزارع خدمات بیمه‌نامه‌ای خودش را ارائه می‌دهد، درصدی از باغداری و مزارع را بیمه انجام داده و در سنوات گذشته اگر خسارتی اتفاق افتاده به‌موقع آن را بررسی کرده و پرداخت غرامت داشته.

 

 

نظر من دررابطه‌با این همایش برگزار شده این است که یک نقطهٔ روبه‌جلو و پیشرفت هست و ما نیاز به این نوآوری در صندوق بیمه داریم. برای راحتی کار همکارانمان در سطح استان‌ها و هم در کل کشور تشکر و قدردانی می‌کنم از آقای عالمی و همهٔ همکاران در تهران که پشتیبانی می‌کنند استان‌ها را و جا دارد از همهٔ دوستانی که دررابطه‌با این نمایشگاه زحمت مضاعف کشیدند تا ما در استان‌ها استفاده بهتری داشته باشیم قدردانی کنم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: