April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۸۶۰
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
0
نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیأت همراه، در سفر به استان خوزستان، از شعبه بیمه آسیا در دزفول و ساختمان جدیدالتاسیس این شعبه بازدید و با کارکنان این شعبه دیدار و گفتگو کردند.

مدیرعامل بیمه آسیا از شعبه دزفول بازدید کرد

به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در دیدار با کارکنان بیمه آسیا در شعبه دزفول، با اشاره به عملکرد مطلوب این شعبه در استان خوزستان، بر رشد پرتفوی متناسب با همراهی شعبه و شبکه فروش تأکید کرد.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا، کاهش چالش‌ها و مشکلات کارکنان را در فعالیت‌های بیمه گری و مالی، از راهبرد‌های اصلی شرکت بیمه آسیا عنوان کرد و بر وصول مطالبات، نظارت بر عملکرد بیمه گری در راستای کنترل ترکیب پرتفوی و خسارت‌ها و توسعه آموزش کارشناسان و شبکه فروش تأکید نمود.

در این دیدار، کارکنان شعبه دزفول نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل بیمه آسیا در این شعبه، از نزدیک به ارائه مسائل و مشکلات خود پرداختند.

در ادامه این دیدار، مدیرعامل و هیات همراه در محل ساختمان جدید در حال ساخت بیمه آسیا در دزفول حضور یافتند و از نزدیک در جریان فرایند ساخت این شعبه قرار گرفتند.

در این دیدار‌ها سید مهدی صادقی عضو هیات مدیره و معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی، فرامرز خجیر عضو هیات مدیره و معاون بیمه‌های اشخاص و مسئولیت، معاون بیمه‌های اموال و همچنین معاون امور استان‌ها و شبکه فروش و تنی چند از مدیران، مدیرعامل را همراهی می‌کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: