April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۸۷۰
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
معاون نظارت و بازرسی سازمان تعزیرات گفت: در روند فروش بلیط عده‌ای در حال سوءاستفاده هستند که قطعا سازمان تعزیرات با متخلفان برخورد خواهد کرد.

کمبود بلیط زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی/ مردم تخلفات را گزارش کنند

روز گذشته در گزارشی به گلایه مردم از کمبود بلیط در ناوگان حمل و نقل کشور پرداختیم و با بیان توضیحات و گزارشات مردمی از دستگاه‌های نظارتی خواستیم جهت حل موضوع که برای مردم مشکلاتی را ایجاد کرده ورود کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان تعزیرات حکومتی با بررسی این موضوع از مسئولین مرتبط با ناوگان حمل و نقل کشور به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: حل مشکل کمبود بلیط نیازمند ورود دستگاه‌های نظارتی

احمد جعفری نسب معاون نظارت و بازرسی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کمبود بلیط یک دغدغه برای مردم و مجموعه سازمان تعزیرات حکومتی است که به صورت روزانه این موضوع پیگیری می‌شود و در راستای پیگیری این موضوع جلسات متعدد برگزار شده و نامه نگاری‌های متعددی انجام شده است.

وی افزود: مسئولین در سازمان هواپیمایی و دیگر ایرلاین‌هایی که در این زمینه ارتباط دارند اظهار می‌کردند که ظرفیت‌ها تکمیل می‌شود که منجر به کمبود بلیط است.

جعفری نسب با بیان اینکه برخی از سایت‌های مجاز در زمینه فروش بلیط هر زمانی که مردم مراجعه می‌کنند تا یک ماه آینده هم ظرفیتشان تکمیل است گفت: سازمان هواپیمایی کشور را موظف کردیم بر سایت‌های غیر مجاز نظارت داشته باشد و سازمان تعزیرات هم از طریق پلیس فتا مکاتبات متعددی انجام داده که سایت‌های غیرمجاز فروش بلیط تعطیل شوند.

وی گفت: در سایت‌های مجاز فروش بلیط شاهد هستیم که ظرفیت را به هر نحوی تکمیل شده عنوان می‌کنند و با مراجعه مردم به مکان دیگری مانند فرودگاه می‌توانند بلیط پرواز را با قیمت بالاتر خریداری می‌کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: قیمت بالاتر یعنی عرضه خارج از شبکه و باید این بلیط‌ها در آزانس‌های مسافرتی دارای مجوز و یا سایت فروش بلیط دارای مجوز فروخته شود سئوال مهم این است اگر ظرفیت تکمیل است چرا در محل دیگری فروخته می‌شود و این موضوع از نظر تعزیرات عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی محسوب می‌شود.

وی گفت: سازمان تعزیرات حکومتی این موارد را پیگیری می‌کند، ولی بهترین ناظر مردم هستند که در صورت مشاهده تخلف حتما با سامانه ۱۳۵ تعزیرات ارتباط برقرار کنند و تخلف صورت گرفته را در سامانه بارگذاری کنند که در مقابل سامانه کد رهگیری دریافت می‌کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه در سامانه ثبت شکایات نیازی به پرداخت هیچگونه وجهی نیست گفت: ثبت شکایت در مدت زمان ۲ دقیقه انجام می‌شود و مردم مطمئن باشند سازمان تعزیرات قطعا با افرادی که گرانفروشی می‌کنند و عرضه خارج از شبکه انجام می‌دهند برخورد می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که شکایت از تخلفات در سایر ناوگان حمل و نقل کشور هم از طریق سامانه ۱۳۵ امکان پذیر است گفت: دستگاه‌های نظارتی امکان استفاده از ناظر را در هر نقطه‌ای از کشور را ندارند یا شاید در هنگام بازدید تخلفی صورت نگیرد، ولی مردم می‌توانند در هر زمینه‌ای ناظر تعزیرات باشند.

جعفری نسب با اشاره به اینکه در روند فروش بلیط عده‌ای در حال سوء‌استفاده هستند گفت: قطعا هر شکایتی که صورت می‌گیرد پیگیری می‌کنیم و نتیجه خواهد داد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: