April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۸۷۱
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
0
رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز برای حضور در جلسه محاکمه به دادگاه نیویورک خواهد رفت.

ترامپ به دادگاه نیویورک می‌رود

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا می‌گوید برای محاکمه در مورد فعالیت‌های تجاری خود امروز یکشنبه در دادگاه نیویورک جلسه محاکمه خواهد داشت. قاضی قبلاً حکم داده است که ترامپ و دو پسرش در بزرگنمایی در ارزش امپراتوری تجاری خود مرتکب کلاهبرداری شده اند.

براساس گزارش الجزیره انگلیسی، ترامپ در این خصوص گفت: من به دادگاه می‌روم تا برای نام و آبروی خود مبارزه کنم. کل این پرونده ساختگی است!

این مقام ۷۷ ساله آمریکایی از لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، که از او شکایت کرده است، و قاضی آرتور انگورون، که ریاست دادگاه هیئت منصفه را بر عهده دارد و هفته گذشته در حکمی ترامپ و پسرانش اریک و دان جونیور را محکوم کرده بود، انتقاد کرد.

محاکمه ترامپ از دادگاه در روز دوشنبه نشان دهنده انحراف از رویه معمول او خواهد بود. زمانی که شرکتش و یکی از مدیران ارشد آن سال گذشته به اتهام تقلب مالیاتی محکوم شدند، او نه به عنوان شاهد و نه به عنوان تماشاگر در دادگاه حاضر نشد. او همچنین در جریان محاکمه اوایل سال جاری که در آن هیات منصفه او را در پرونده تجاوز به نویسنده E Jean Carroll مجرم تشخیص داد، به دادگاه مراجعه نکرد.

ترامپ همچنین در ماه‌های آینده با چندین محاکمه بزرگ روبرو خواهد شد. او قرار است در ۴ مارس در برابر یک قاضی فدرال در واشنگتن دی سی به اتهام تلاش برای لغو نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، حاضر شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: