April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۹۰۱
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
0
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: گذرنامه زیارتی همچنان صادر می‌شود و مردم می‌توانند از دو درگاه پلیس من و حضوری برای دریافت آن اقدام کنند.

گذرنامه زیارتی همچنان صادر می‌شود

سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: طبق توافقی که با مسئولان عراقی داشتیم، توانسیتم گذرنامه زیارتی را برای ماه محرم و صفر فراهم کرده و در اختیار مردم قرار دهیم. تا به الان بیش از ۹۳۰ هزار جد گذرنامه زیارتی صادر شده و در اختیار مراجعین قرار گرفته است.

او بیان کرد: بعد از ماه صفر مجدد ما با طرفین عراقیمان توافق کردیم که این گذرنامه برای طول سال هم اعتبار داشته باشد تا مردم بتوانند به راحتی با این گذرنامه به عراق سفر کنند. هم اکنون مردم می‌توانند از طریق مسیر‌های زمینی و هوایی به کشور عراق با همین گذرنامه‌های زیارتی سفر داشته باشند.

اعتبار گذرنامه زیارتی چقدر است؟

ذوالقدری گفت: مدت اعتبار گذرنامه زیارتی ۵ سال است. در صدد آن هستیم که با کشور سوریه هم این توافق را داشته باشیم تا زائرانی که می‌خواهند به سوریه سفر کنند به راحتی بتوانند تنها با یک گذرنامه زیارتی اقدام کنند.

گذرنامه زیارتی هم اکنون صادر می‌شود؟

او در پایان اعلام کرد: هم اکنون گذرنامه زیارتی همچنان صادر می‌شود و مردم می‌توانند از دو درگاه پلیس من (سامانه اینترنتی) و حضوری برای دریافت گذرنامه زیارتی خود اقدام کنند. در طول سال این گذرنامه اعتبار داشته و به تعداد دفعات می‌شود از این گذرنامه استفاده کرد.

منبع: باشگاه خبرنگارن جوان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: