April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تاثیر جدی تغییرات مدیریتی خبر داد
کد خبر: ۴۰۲۹۳۳
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
0
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از عملکرد مناسب بیمه دی در ماههای اخیر تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه شاهد توجه بیمه دی و رضایت خانواده ایثارگران هستیم.

توجه ویژه بیمه دی به خانواده ایثارگران

شهباز حسن پور بیگلری با تاکید بر اهمیت توجه به خانواده ایثارگران گفت: مدتی بود که اعتراض خانواده ایثارگران نسبت به شرایط نامناسب خدمات رسانی در بیمه دی را شاهد بودیم، اما با تحولات مدیریتی که در بیمه دی صورت گرفت، شاهد بهبود شرایط خدمت رسانی و رضایت خانواده ایثارگران هستیم.

وی با اشاره به شرایط نامناسب خانواده ایثارگران گفت: امروزه اظهار نظرهای نامناسبی از سوی مغرضان در خصوص خانواده ایثارگران منتشر می شود که به هیچ وجه درست نیست.

نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه آنچه در جامعه به غلط تبلیغ می شود، حقوق های کلان و زندگی لاکچری در خانواده ایثارگران است گفت: این اظهارات مغرضانه به هیچ عنوان درست نیست و خانواده ایثارگران از مظلوم‌ترین اقشار جامعه هستند.

وی با یادآوری افزایش حقوق و درآمدهای خانواده های ایثارگران گفت: با وجود آنکه حقوق و مزایای تمامی اقشار جامعه افزایش پیدا کرد، اما حقوق جامعه ایثارگران کمترین افزایش را داشت.

 

بیشتر بخوانید:

تلاش بیمه دی برای افزایش جذابیت بیمه زندگی



حسن پور با اشاره به مراجعات مکرری که از سوی خانواده ایثارگران به نمایندگان مجلس می شود گفت: آن بخش از ایثارگران که درصد جانبازی بالایی دارند، توان زندگی معمولی را ندارند و حق نگهداری دریافت می‌کردند، عدد بسیار پایینی دریافت کردند که از این بابت شرمنده هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیمه دی به عنوان بیمه حامی ایثارگران، مسوولیت سنگینی بر عهده دارد گفت: بیمه دی با هدف توجه ویژه به ایثارگران تاسیس شد، اما در سالهای گذشته نسبت به عملکرد آن انتقادهای بسیاری صورت گرفت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وقتی عملکرد یک مجموعه مورد رضایت نیست، باید مدیریت تغییر کند گفت: با تغییر مدیریت در بیمه دی، روند گذشته تغییر کرده و گزارش‌هایی که به مجلس رسیده، نشان می‌دهد که عملکرد بیمه دی نسبت به گذشته عملکرد بسیار بهتری شده است.

وی با اعلام اینکه بیمه دی تا حدودی توانسته رضایت ایثارگران را جلب کند گفت: در گذشته بسیاری از مطالبات ایثارگران بر زمین مانده بود که با روی کار آمدن مدیریت جدید، بخشی از مطالبات برحق ایثارگران پرداخت شده که بیانگر توجه مدیریت جدید به ایثارگران است.

حسن پور با تاکید بر اینکه باید روند مدیریت نسبت به گذشته بهتر شود گفت: اکنون که تحولات جدی در بیمه دی شاهد هستیم و رضایت خانواده ایثارگران را به همراه داشته، امیدوار هستم تیم مدیریتی بیمه دی با دقت نظر بیشتری نسبت به گذشته، خدمات بهتر و مناسب‌تری به ایثارگران ارایه دهد.

وی با اعلام اینکه ایثارگران چشم امید جامعه هستند گفت: امیدواریم مدیریت جدید بیمه دی بتواند بخشی از آنچه حق خانواده بزرگ ایثارگران است را به مرحله اجرا درآورد و رضایت آنان را رقم بزند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: