April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۰۵۶
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
0
بیست و پنجمین دوره همــایش پژوهشگران صنعت فولاد کشورتحت عنوان سمپوزیوم فولاد سالانه همزمان با نمایشگاه بین المللی فولاد همه ساله توسط انجمن آهن و فولاد ایران و با همکاری تعدادی از واحدهای فولاد کشور در یکی از شهرهای صاحب صنعت برگزار می گردد.

شمارش معکوس افتتاح نمایشگاه فولاد کشور آغاز شد

بیست و پنجمین دوره سمپوزیوم سالانه فولاد همزمان با نمایشگاه بین المللی فولاد همه ساله توسط انجمن آهن و فولاد ایران و با همکاری تعدادی از واحدهای فولاد کشور در یکی از شهرهای صاحب صنعت برگزار میگردد، امسال 2  تا ۴ آبان ماه سال جاری به مدت ۳ روز در جزیره کیش برگزار خواهد شد. این رویداد هرساله با حضور مقامات عالی‌رتبه دولتی و بزرگترین واحدهای تولیدکننده فولاد در سطح کشور را گرد هم می‌آورد تا به بررس موانع و چالش‌ها و نحوه تعامل با یکدیگر و راهکارهای پیشبرد اهداف به گفتگو بپردازند.

همچنین گفتنی است این سمپوزیوم و نمایشگاه در سال گذشته با حضور بیش از 295 شرکت داخلی و خارجی در سطح بین‌المللی با حمایت شرکت‌های فعال در صنعت فولاد کشور مانند فولاد خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد آلیاژی ایران و دیگر شکرت‌های فعال در این صنعت در جزیره کیش برگزار شد.

 

شمارش معکوس افتتاح نمایشگاه فولاد کشور آغاز شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: