April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۰۷۵
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
0
با تلاش تیم جراحی بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان تویسرکان قاشق بلعیده شده از معده یک جوان خارج شد.

خارج كردن یک قاشق از معده جوان تویسرکانی

در عمل جراحی موفقیت آمیز، قاشق بلعیده شده از معده یک بیمار در بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان خارج شد.

قوتی چلشی متخصص جراحی بیمارستان ولیعصر (عج) تویسرکان در این خصوص اظهار کرد: پس از یک ساعت و نیم عمل جراحی، یک قاشق بلعیده شده از معده بیمار جوان خارج شد و بیمار از مرگ نجات یافت.

وی بیان کرد: بیمار جوان ساکن تویسرکان با علائم احساس بریدگی گلو و مری به بیمارستان ولیعصر (عج) مراجعه کرد که پس از انجام بررسی‌های اولیه و انجام سی تی اسکن، وجود یک قاشق در معده بیمار آشکار شد.

تخصص جراحی بیمارستان ولیعصر (عج) تویسرکان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قاشق و لوازم فلزی در سیستم گوارش جذب و دفع نمی‌شود و سبب انسداد دستگاه گوارش بیمار می‌شود، از همین رو بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر (عج) مراجعه کرده بود که با تلاش تیم پزشکی این شی از بدن بیمار خارج شد.

وی در خصوص حال عمومی این بیمار گفت: با توجه به عمل جراحی موفق و انجام اقدامات و حمایت‌های درمانی بعد از عمل، حال عمومی این بیمار خوب است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: