April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۱۴۶
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
0
وزیر خارجه در تماس تلفنی با سرپرست وزارت خارجه افغانستان، مراتب همدردی مردم و دولت ایران را در ارتباط با زلزله هرات اعلام کرد.

همدردی مردم و دولت ایران با زلزله‌زدگان افغانستان

حسین امیرعبداللهیان وزیرخارجه در تماس تلفنی با مولوی متقی سرپرست وزارت خارجه افغانستان، ضمن ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان جانباختگان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین زلزله اعلام داشت، تیم‌های نجات، امداد و کمک‌های ضروری جمهوری اسلامی ایران وارد افغانستان شده و به مناطق زلزله زده رفته اند.

سرپرست وزارت خارجه افغانستان نیز از همدردی و همراهی مردم ایران با مردم افغانستان و ارسال تیم‌های امدادی و کمک‌های جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد.

در ادامه روسای دستگاه دیپلماسی ایران و افغانستان با توجه به تحولات روز‌های گذشته در غزه و مقاومت مردم فلسطین در مقابل اشغال سرزمین خود و هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌ها رایزنی کردند.

امیرعبداللهیان بر ضرورت اتحاد کشور‌های اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مسجد الاقصی تاکید کرد.

سرپرست وزارت خارجه افغانستان نیز ضمن تایید نظرات امیرعبداللهیان اظهار داشت: وزارت خارجه افغانستان تحولات غزه را از نزدیک دنبال کرده و در این ارتباط یک اعلامیه پرمحتوی و محکم در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت اشغالگران صهیونیست صادر کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: