April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

دزدگیر منزل

تامین امنیت در خانه های مسکونی, دزدگیر منزل فرقی نمیکند خانه در باغ واقع شده باشد یا در سطح شهر برای صاحبان این منازل بسیار حائز اهمیت است. امروزه با پیشرفت فناوری و کاهش استفاده از نیروی انسانی دیگر تامین امنیت به شکل گذشته نیست. اگر در گذشته تامین امنیت در خانه ها و یا سایر اماکن به کمک نگهبان فقط ممکن بود, در عصر حاضر و با پیشرفت تکنولوژی این امکان وجود دارد که حتی از طریق یک گوشی بتوان از راه دور امنیت خانه را بررسی کرد. درمیان خانه ها و منازل مختلف, خانه های واقع شده در باغ بشدت در کانون توجه سارقین هستند. اما این را بدانید که خرید یک دزدگیر می تواند این هدف شوم را خنثی کند.

مزایای استفاده از دزدگیر در خانه باغ

دزدگیر اماکن ممانعت از سرقت تنها یکی از مزایایی است که وصف مزایای استفاده از دزدگیر می توان برشمرد. طیفی از مزایای دیگر را می توان درباره استفاده از دزدگیر در خانه های باغ برشمرد که به مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت.

دزدگیر اماکن

کاهش احتمال سرقت

اصلا از نام این محصول یعنی قیمت و خرید دزدگیر منزل بی سیم یانسون هم می توان برداشت کرد که کاربرد این محصول چیست؟ با استفاده از این محصول سارق فکر دستبرد به منزل شما را به سر راه نخواهد داد. بنابراین اگر در مواقع خروج از خانه باغ نگران این هستید که سارق فکر سرقت از دارایی شما را حتی به سر خود راه بدهد با نصب این محصول کاملا آسوده خاطر خواهید شد.

کاهش احتمال آتش سوزی

خرید دزدگیر اماکن سیم کارت خورYanson که امروزه در بازار می بینید گاها به سنسور دود مجهز می باشند. به همین دلیل درصورتی که بدلیل آتش سوزی دود در محیط پراکنده شود خواهید دید که آژیر این دزدگیر ها به صدا درآمده و شما را از خطر بروز حریق باخبر می کند.

تحت پوشش بیمه قرارگرفتن

برای استفاده از خدمات بیمه آتش سوزی و سرقت لازم است که از سیستم های امنیتی مانند دزدگیر منزل شما بهره مند شود. به همین دلیل درصورتی که منزل باغ شما به این سیستم مجهز شود, در هنگام بروز خسارت های ناشی از آتش سوزی بیمه هزینه های لازم را تقبل خواهد کرد.

درب و پنجره خانه باغ شما محافظت می شود

اولین کاری که سارقان به هنگام ورود به منازل انجام می دهند شکستن درب و پنجره است. اما دزدگیر های هوشمند دنیای امروز دارای سنسور ضربه می باشند. سنسور ضربه همانطور که از نامش پیداست به منظور تشخیص ضربه به قسمت های آسیب پذیر بکار می رود و درصورت آسیب دیدن پنجره و درب خانه آژیر دزدگیر به صدا درخواهد آمد.

قیمت و خرید دزدگیر منزل بی سیم یانسون

امکان کنترل کردن اشیا برقی

درصورتی که به دنبال آرام سفر کردن به نقاط دور از منزل هستید این مورد مناسب شماست. به کمک دزدگیر های پیشرفته امروزی می توانید به خوبی وسایل برقی را از راه دور و تنها از طریق نرم افزار تلفن همراه کنترل کنید. برای نمونه می توانید چراغ های خانه را از دور روشن و یا خاموش کنید. این کار ارامش ذهنی خوبی به شما می دهد.

بهترین گزینه برای خرید دزدگیر خانه باغ; پارسه پوز

اگر به دنبال فروشگاه مطمئن برای خرید بهترین دزدگیر های اماکن هستید بدانید که پارسه پوز درخدمت شماست. پارسه پوز ارائه کننده بهترین دستگاه های کارتخوان و نیز بهترین سیستم های دزدگیر درخدمت شماست تا شما را از صفر تا صد مسیر تامین امنیت ویلای شما یاری کند. خرید از پارسه پوز دارای مزایایی می باشد که در ادامه به طور کامل خدمت شما شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید

مزایای خرید دزدگیر خانه باغ از پارسه پوز

مهم ترین مزایایی که خرید دزدگیر از پارسه پوز دارا می باشد به شرح زیرند:

  • ارائه باکیفیت ترین محصولات : ما در فروشگاه پارسه پوز به هیچ عنوان به دنبال فروش اجناس سطح پایین به شما عزیزان نیستیم. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم درصورتی که از خرید محصولات تقلبی از افراد سودجو خسته شده اید حتما پارسه پوز را دریابید. اولویت اصلی برای ما اعتماد مشتری بوده و نسبت به این مورد سود مالی به هیچ عنوان برای ما اهمیت ندارد.
  • قیمت مناسب محصولات : اگر قیمت محصولی بیش ازاندازه پایین باشد مشتری به این فکر خواهد کرد که قیمت پایین محصول ممکن است خبر از کیفیت پایین آن بدهد. اما ما اینجا مفتخریم که اعلام کنیم باکیفیت ترین محصولات را با مناسب ترین قیمت ها به شما عزیزان ارائه میکنیم. به طوری که قیمت محصول نسبت کیفیت آن بسیار بالا خواهد بود.
  • تنوع بالای محصولات پارسه پوز : دزدگیر اماکن تنها یکی از محصولاتی است که توسط این فروشگاه بزرگ به فروش می رسد. درصورتی که قصد داشته باشید کسب و کار خود را راه اندازی کنید می توانید اقدام به خرید دستگاه پوز از فروشگاه ما کنید.
  • بهترین خدمات پشتیبانی : طبیعی است که افراد بعد از دریافت دزدگیر درباره نحوه استفاده از آن و یا حتی نصب آن نیاز به کمک داشته باشند. به همین دلیل همکاران ما در مجموعه پارسه پوز درخدمت شما هستند تا شما را برای ارائه خدمات پشتیبانی یاری کنند.

سخن آخر

خانه های واقع شده در دل باغ های سرسبز سارقان را برای سرقت حسابی وسوسه می کنند. همین امر سبب می شود که صاحبان باغ نتوانند به راحتی خانه و باغ خود را رها کنند و از آن دور بشوند. امروزه با پیشرفت فناوری دیگر به اندازه قبل نیازی به استفاده از نیروی انسانی نیست. به طوری که بدون نیاز به استفاده از یک نگهبان و پرداخت هزینه دستمزد به او می توانید به کمک راه اندازی سیستم های هوشمند دزدگیر از دور خانه خود را کنترل کنید.

آن هم تنها به کمک یک تلفن همراه. درباره این موضوع در این مطلب صحبت کردیم که مزایای استفاده از دزرگیر اماکن چیست؟ از جلوگیری از سرقت گرفته تا کاهش احتمال آتش سوزی و ... . در انتها هم درباره خدمات فروشگاه پارسه پوز در فروش محصولات دزدگیر و نیز کارتخوان های مختلف را شرح دادیم. امیدواریم با خواندن این مطلب با صفر تا صد کاربرد دزدگیر های هوشمند برای منازل واقع در باغ آشنا شده باشید. بابت مطالعه این مطلب از شما عزیزان ممنونیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: