April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۲۷۱
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
0
رئیس اداره دامپزشکی شوش گفت: ایمن سازی بالغ بر ۲ هزار راس دام سبک و سنگین علیه بیماری تب برفکی انجام شد.

برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی در روستا‌های کم برخوردار کرخه

محمدرضا مشکی زاده رئیس اداره دامپزشکی شوس گفت: در راستای حمایت از دامداران ساکن روستا‌های کم برخوردار کرخه و هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداری و ناحیه مقاومت بسیج کرخه اردوی جهادی دامپزشکی با حضور کارشناسان اداره دامپزشکی شوش در روستا‌های جبیرات و عبدالرضا برگزار گردید.

او می‌گوید: این اردوی جهادی دامپزشکی که با محوریت واکسیناسیون تب برفکی دام سبک و سنگین، سمپاشی دام و جایگاه‌های نگهداری دام و خوراندن دارو‌های انگلی دام در مناطق از پیش تعیین شده، بصورت کاملا رایگان اجرا گردید.

رئیس اداره دامپزشکی شوش می‌گوید: در این اردوی جهادی دامپزشکی بیش از ۲ هزار راس دام سبک و سنگین بر علیه بیماری استراتژیک تب برفکی ایمن سازی گردید.

او با اشاره به سیاست‌های اداره کل دامپزشکی در راستای قطع انتقال بیماری کیست هیداتیک از جمعیت سگ‌ها به انسان ۷۰ قلاده سگ تحت درمان با خوراندن قرص ضد انگل قرار گرفتند.

مشکی زاده ادامه داد: بیش از ۱۸۰۰ راس دام سبک و سنگین تحت معاینه و درمان رایگان دامپزشکی قرار گرفتند.

رئیس اداره دامپزشکی شوش برگزاری اردو جهادی دامپزشکی و ارائه خدمات رایگان به دامداران و جامعه روستایی را یکی از اهداف مهم اداره کل دامپزشکی خوزستان عنوان نمود که در طی یک سال گذشته رضایتمندی دامداران را به دنبال داشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: