April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۳۱۰
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
0
معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر تاثیر تحول درون سازمانی در اجرای طرح های مرتبط با حوزه دیجیتال؛ گفت: برای اجرای طرح های تحول دیجیتال؛ نیاز به تیم های اجرایی آماده داریم.

اجرای طرح های تحول دیجیتال؛ نیاز به تیم های اجرایی آماده دارد

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، محمد ناظمی هرندی که عصر امروز در پنل ارایه چالش‌ها و پیاده سازی نظام تحول دیجیتال در شرکت‌های معدن و صنایع معدنی سخن می‌گفت؛ افزود: برای تحول دیجیتال در سازمان ها؛ به مقوله "تحول" بیشتر باید توجه کرد و همه ارکان یک مجموعه، تحول گرایانه برای توسعه عمل کنند.

وی گفت: تحول یک جریان مداوم است و باید رویداد‌ها و اقدامات را در سازمان به تصویر کشید.

هرندی افزود: گاهی قوانینی وضع می‌شود که مطابق با سیاست‌های کلی توسعه صنعت نیست به طور مثال پس از حمله سایبری به سه شرکت فولادی؛ قانونی ابلاغ شد که بخش‌های IT و OT مبارکه؛ باید جدا شود.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اعلام کرد: این در حالی است که سیستم تولید در فولاد مبارکه در اوایل آغاز به کار خود، به طوری پیاده سازی شد که این دو بخش یکی است.

وی تاکید کرد: بدیهی است در تعیین مدل‌های فناوارانه و تحول دیجیتال؛ باید امنیت آن نیز ارتقا یابد.

هرندی عنوان کرد: دانشمندان و متخصصان ایرانی با بهره گیری از علوم و فناوری کشور‌های موفق در این زمینه؛ چالش‌ها را برطرف و پیاده سازی نظام تحول دیجیتال را تسهیل کنند.

نخستین همایش تحول دیجیتال در فولاد، معدن و صنایع معدنی امروز در سالن همایش‌های صدا و سیما و به همت ایمیدرو و با حضور شرکت‌های این حوزه، دانش بنیان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: