April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۳۶۹
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
0
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از رفع مشکل عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی خطوط متروی تهران خبر داد.

پوشش ۱۰۰ درصدی آنتن دهی تلفن همراه در ایستگاه های مترو در اولویت قرار دارد

مسعود درستی در خصوص وضعیت آنتن‌دهی نامناسب تلفن همراه در برخی مسیرهای خطوط مترو گفت: معمولاً با افتتاح خطوط یکی از مواردی که در اولویت قرار می‌گیرد پوشش مناسب آنتن تلفن همراه است و طبیعتاً در روزهای اول ممکن است این مسئله دچار نواقصی باشد؛ اما مواردی که در خصوص خطوط قدیمی مطرح می‌شود؛ مانند کاهش آنتن‌دهی در خط چهار باید مورد بررسی قرار گیرد 
وی افزود: از ایستگاه ارم سبز تا علامه جعفری با توجه به جدید بودن این بخش از مسیر، فقط در قسمت‌هایی از تونل با اختلالاتی در آنتن‌دهی روبرو هستیم.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو با اشاره به اینکه پوشش ۱۰۰ درصدی آنتن تلفن همراه برای این شرکت هم بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: ممکن است ارتباط بی‌سیم به هر دلیلی قطع شود و در زمان بروز چنین احتمالی تلفن همراه جایگزین خواهد بود. به همین دلیل پوشش ۱۰۰ درصدی آنتن تلفن همراه برای ما بسیار مهم است. 
وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم دراسرع‌وقت مشکل عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی مسیرهای خطوط مترو را حل کنیم گفت: با اپراتورها در ارتباط هستیم و سعی شده دراسرع‌وقت این مشکل حل شود.


درستی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها در بخش‌هایی از خطوط شش و هفت مترو که تازه به بهره‌برداری رسیده‌اند آنتن‌دهی ضعیف است و باید زیرساخت‌های موردنظر فراهم شود و اپراتورها نیز برای گسترش شبکه‌شان همراهی و همکاری لازم را دارند. گاهی تکمیل این زیرساخت‌ها زمان بر است؛ اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که دراسرع‌وقت این‌گونه مشکل‌ها رفع شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: