May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۴۰۳
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
0
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس از ۲۷ مهر آغاز می‌شود.

آغاز ثبت‌نام قطعی داوطلبان انتخابات مجلس از ۲۷ مهر

محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور درباره نحوه ثبت نام نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خودمان را برای اجرای انتخابات پرشور با حضور شایسته مردم عزیزمان آماده می‌کنیم، گفت: لازم می‌دانم چند نکته را در نزدیکی آغاز ثبت‌نام داوطلبان بیان کنم.

وی افزود: در این مقطع برابر قانون جدید، پیش‌ثبت نام صورت گرفت برای اینکه مداراک ارائه شده با دستگاه‌های مربوطه تطبیق داده شود. ۶ دستگاه به سازمان پاسخ دادند و ۲۶ مهرماه این کار به پایان می‌رسد و به اعتراضات رسیدگی خواهد شد.

معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد: ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۸ صبح روز ۲۷ مهرماه آغاز می‌شود و تا ۱۸ بعدازظهر سوم آبان ادامه خواهد داشت. این اولین نکته‌ای است که همه داوطلبان باید آمادگی داشته باشند.

شاهچراغی تصریح کرد: کسانی می‌توانند در ثبت‌نام شرکت کنند که در پیش‌نام شرکت کرده‌اند، کدپیگیری برای آن‌ها ارسال شده است. این برادران و خواهران می‌توانند در ثبت‌نام اصلی شرکت کنند.

وی افزود: برابر قانون جدید چند نکته در ثبت نام وجود دارد که باید به آن توجه شود نخست اینکه ثبت‌نام غیرحضوری است و باید خودشان را برای ثبت‌نام آماده کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد: یک سری اطلاعات در پیش ثبت‌نام گرفته شده که این اطلاعات در پرسشنامه ثبت شده است و در منظر داوطلبان قرار می‌گیرد و ارائه می‌شود بخشی از اطلاعات را باید جدید وارد کنند.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: تقریباً بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان می‌برد که بستگی به بسته‌بندی دارد که آقایان و خانم‌ها از قبل انجام داده‌اند و باید اطلاعاتشان را از قبل آماده کنند که در اطلاعیه‌های ستاد انتخابات به اطلاع آن‌ها خواهد رسید و در پیامک‌هایی که برای آن‌ها رفته مشخص شده است.

وی افزود: هر ویرایشی که می‌خواهند انجام دهند در همان مرحله‌ای که وارد سامانه شدند باید انجام شود، زیرا اگر ثبت و تایید را بزنند و پرسشنامه به ستاد اصلی انتقال پیدا کند امکان بازگشت وجود ندارد تقاضای من این است که در ویرایش دقت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: