May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۴۷۹
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
شرکت بیمه آسماری در دهمین سالگرد فعالیت به عنوان شرکت بیمه پیشرو در مناطق آزاد، با شعار «پیوسته برقرار» کمپین تبلیغات محیطی خود را اجرا نمود.

خدمات بیمه آسماری، «پیوسته برقرار» است

به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، این شرکت که از خوشنام‌ترین شرکت‌های بیمه در مناطق آزاد و نیز سرزمین اصلی است، کمپین تبلیغاتی خود را با هدف رونمایی از شعار جدیدش در مناطق آزاد دارای شعبه اجرا نمود.

این کمپین که بر «پیوستگی» خدمات شرکت بیمه آسماری در همه مناطق آزاد و نیز «برقراری» آن طی یک دهه گذشته تاکید دارد، می‌تواند پس از گستردگی و کیفیت بالای خدمات، هویت بصری شرکت را نیز در ذهن مشتریان بالقوه حک کند، همچنین با ارائه مجدد نام و نشان «بیمه آسماری»، برای مشتریان کنونی، بازطراحی ذهنی این برند را به همراه خواهد داشت.

آنچه در تصاویر تبلیغاتی این کمپین مشاهده می‌شود، در فاز اول تلاش شده لوگوی شرکت بیمه آسماری که یک کوه بلند و استوار است در پس زمینه شعار «پیوسته برقرار» به نمایش درآید و در فاز دوم علاوه بر شعار، نشانی مختص هر شعبه با استفاده از نماد‌های آن منطقه آزاد نمایش داده شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: