May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۴۹۴
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
مسئول دفتر حماس در تهران گفت: امروز امنیت جمعی ملت اسلام مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

نابودی رژیم صهیونیستی هرچه زودتر باید اتفاق بیافتد

خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت حماس در تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه مردم ما در فلسطین در خط مقدم دفاع از قبله اول مسلمانان هستند، اظهار کرد: امنیت جمعی میهن ما در اسلام مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

نماینده جنبش مقاومت حماس در تهران افزود: این دشمن کودک‌کش، دانشمندان ما را در هر نقطه‌ای از جهان مورد حمله قرار می‌دهد؛ در تونس، در مالزی و در ایران برایش فرقی ندارد. این امنیت جمعی ما در اسلام مورد تهاجم قرار گرفته است و ما باید برای امنیت پایخت‌های تمام کشور‌های اسلامی به دفاع بپردازیم نه صرفا قدس.

وی ادامه داد: ما باید در این مقطع تاریخی که شهدایمان برای امنیت به ارمغان آوردند، به سمت آزادی فلسطین و نابودی این دشمن کودک‌کش جلو برویم.

این عضو حماس همچنین درباره بیانات سید حسن نصرالله در زمینه اینکه اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است، نیز بیان کرد: الحمدالله امروز مقاومت ما این حرف را ثابت کرده است. فرزندان مجاهد در نوار غزه که کمتر از ۲۵۰ کیلومتر مساحت دارد و توانایی زندگی هم ندارند توانسته‌اند با این دشمن مبارزه کنند، صد‌ها نفر از نظامیان و شهرک‌نشینان آن را به هلاکت برسانند؛ لذا این مقاومت دلیرانه باید موجب شود تا ملت اسلام یک اقدام متفاوت را رقم بزنند تا نابودی این رژیم هرچه زودتر اتفاق بیفتد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: