April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۶۲۷
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
0

صد ثانیه با بیمه دی (+فیلم)

نظرعلی صلاحی‌نژاد قائم مقام بیمه دی با حضور در شعبه‌ی جنوب غرب تهران، ضمن تقدیر و تشکر از ایمان مصطفی‌پور مدیر پیشین بیمه دی در این شعبه، حکم مدیرعامل این شرکت مبنی‌بر سرپرستی مدیریت شعبه جنوب غرب تهران را، به محمدرضا ملکیان ابلاغ نمود

مدیرعامل شرکت بیمه دی در نشست فصلی که در ستاد به صورت حضوری برای معاونین، مدیران و روسای ادارات، و در شعب به صورت وبینار برگزار می‌شد، با اشاره به دستاوردهای شرکت در سال جاری، پیش‌بینی کرد، بیمه دی سال پر سودی را پشت سر خواهد گذاشت.

 

 

مدیرعامل شرکت بیمه دی به همراه هیئت مدیره این شرکت، طی نشستی با رئیس کل بیمه مرکزی و هیئت عامل این نهاد دیدار و گفتگو کردند.

 

بیشتر بخوانید: دولت موظف به کمک به بیمه دی برای درمان ایثارگران

 

نظرعلی صلاحی‌نژاد قائم مقام این شرکت با حضور در شعبه‌ی بیرجند، ضمن تقدیر و تشکر از مرتضی حسنی مدیر پیشین بیمه دی در این استان، حکم مدیرعامل این شرکت مبنی‌بر سرپرستی مدیریت استان خراسان جنوبی را، به الهام مطهریان ابلاغ نمود.

مدیرعامل شرکت بیمه دی در شورای مدیران این شرکت عنوان کر د؛ با تکیه بر دانش و مهارت به سمت فروش با کیفیت حرکت می کنیم.

بیمه دی سود مشارکت در منافع بیمه‌های زندگی برای پایان سال مالی ۱۴۰۱ را به میزان ۲۹٫۰۲ درصد محاسبه و در اندوخته‌ی بیمه‌نامه‌ها اعمال می‌نماید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: