April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۸۷۵
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
0
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت دستگاه شناسایی و تشخیص بیماری‌های عفونی شده اند.

تولید دستگاه بومی تشخیص بیماری‌های عفونی و ناهنجاری‌های ژنتیکی با تکنولوژی قوی

نگار نعمتی، کارشناس فروش یک شرکت دانش بنیان گفت: شرکت دانش بنیان ما در زمینه ارائه دستگاه‌های آزمایشگاهی، نرم‌افزار، مواد مصرفی در حوزه زیست شناسی سلولی، بیان ژن، تخصیص پروتئین، تعیین مقدار پروتئین، ابداع و تولید دارو، ایمنی مواد غذایی انتقال خون، نظارت بر دیابت، بیماری‌های خود ایمنی و بیماری‌های عفونی فعالیت دارد.

او افزود: این مجموعه به کمک فناوری‌های گسترده و ارائه محصولات نوآورانه در حوزه مراقبت‌های بهداشتی به پژوهشگران علوم زیستی و آزمایشگاه‌های تشخیص پزشکی، جهت دستیابی به نتایج سریع‌تر و بهتر کمک می‌کند. برنامه‌ریزی ساده، تایمر قابل تنظیم، صفحه نمایش LCD سه رقمی، محافظت در برابر اتصال کوتاه، اضافه بار و ولتاژ اضافی، سوئیچ خودکار، تشخیص نبود بار و تشخیص تغییر ناگهانی بار از توانایی‌های این محصول است.

کارشناس فروش این شرکت دانش بنیان بیان کرد: قابلیت بازیابی خودکار برنامه بعد از قطع برق، اجرای همزمان ۹ برنامه و هر برنامه با ۹ جزء مختلف از دیگر ویژگی‌های این محصول است. این دستگاه با تکنولوژی بسیار قوی در زمینه شناسایی و تشخیص بیماری‌های عفونی و ناهنجاری ژنتیکی و تشخیص‌های پزشکی قانونی برای محققانی که تحلیل pcr، جهش ژنتیکی و شبیه سازی ژن را انجام می‌دهند یک دستگاه ضروری به شمار می‌آید.

او بیان کرد: این دستگاه دارای ویژگی‌های دقیق و پیشرفته با شناسایی حداکثر ۵ هدف در واکنش‌های حجم بزرگ است. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به تصویربرداری و مستندسازی نوکلئیک اسیدها، پروتئین‌ها، بررسی کیفیت الکتروفورز ژل و بررسی بازده انتقال، اجزای سازنده ژل داک با استفاده از چهار سینی مخصوص، سیستم انعطاف پذیر و بی‌نظیر، سینی ماوراء بنفش برای رنگ آمیزی اتدیوم بروماید ژل‌های DNA و تصویربرداری فلوئورسانس اشاره کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: