April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
دهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه کوثر
کد خبر: ۴۰۳۹۱۵
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
0
دهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه شرکت بیمه کوثر با موضوع «نقش صنعت بیمه در رشد اقتصادی با رویکرد تحول دیجیتال»، برگزار شد.

نقش صنعت بیمه در رشد اقتصادی (+فیلم)

این همایش در هشت محور با عناوین «اثرات تحولات دیجیتال صنعت بیمه در رونق فعالیت‌های اقتصادی و رشد تولید»، «نقش دیجیتالی‌شدن صنعت بیمه در رشد سرمایه‌گذاری و ایجاد امنیت اقتصادی»، «بررسی اثرات تحولات دیجیتال صنعت بیمه در مهار تورم و بهبود شاخص‌های اقتصادی»، «نقش تحولات دیجیتال صنعت بیمه بر تسهیل/توسعه فضای کسب‌وکار»، «تأثیر متقابل تحولات دیجیتال صنعت بیمه بر رشد اقتصاد دیجیتال»، «بررسی اثرات تحولات دیجیتال صنعت بیمه در بهبود رفاه و افزایش توانمندی‌های اجتماعی»، «نقش مشوق‌های مالیاتی در توسعه تحولات دیجیتال صنعت بیمه»، «تأثیر طراحی محصولات نوآورانه صنعت بیمه در افزایش توانمندی اقتصادی» در سال همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی با سخنرانی ابوالفضل آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر برگزار شد.

آقادادی در این همایش با اشاره به هدف برگزاری دهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه گفت: ما ده سال هست داریم این همایش را برگزار می‌کنیم و محور همایش امسال ما همین تحول دیجیتال هست؛ یعنی رشد اقتصادی با رویکرد موضوعات نوآوری، هوشمندسازی یک ضرورت هست در صنعت بیمه و ما این ضرورت گفتمان‌سازی را با برگزاری این همایش‌ها انجام می‌دهیم که بستری فراهم می‌شود از بازیگران مختلف این اکوسیستم، مخاطبین مختلف تشریف می‌آورند با همدیگر بحث و تبادل نظر می‌کنند و در راستای تحقق اهداف صنعت سعی می‌کنیم یک قدم روبه‌جلو برویم.

 

 

همچنین مدیرعامل بیمه کوثر در حاشیه این همایش به گفتگو با علی بهبود مجری کارشناس پول نیوز نشست و درباره رویکرد این همایش گفت: در آستانهٔ سیزدهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه کوثر هستیم و امروز همایشی را داشتیم که از فعالین صنعت بیمه حضور پیدا کردند، دهمین همایش ما هست و این استمرار خب نتایجی برای ما داشته، این همایش‌ها بابت گفتمان‌سازی هست در صنعت بیمه یک بستری فراهم می‌کنیم که به‌صورت نظام‌مند بین بازیگران و مخاطبین این اکوسیستم نوآوری فضایی فراهم می‌شود. یک‌دفعه به گفتگو می‌پردازیم و از آخرین تحولات حداقل مطلع می‌شویم آب دریا را اگر نتوان کشید هم به قدر قطره‌ای باید چشید. الان همه دنبال این هستند که چه کار بکنیم که مشتریان ما مثل صنایع خدماتی دیگر، مثل خرده‌فروشی‌ها، بانک‌ها بتوانند و تمایل دارند خدمات را راحت‌تر و سریع‌تر دریافت بکنند و ما هم بتوانیم در صنعت بیمه این فضا را فراهم بکنیم.

 

بیشتر بخوانید: تحول در صنعت بیمه، نیازمند نگاه آینده پژوهانه

 

آقادادی در ادامه با اشاره به نقش‌آفرینی صنعت بیمه در اقتصاد کشور گفت: شرکت‌های بیمه آرامش، اطمینان خاطر و اعتماد را به‌نوعی عرضه می‌کنند و شرکت بیمه دو بال دارد سرمایه‌گذاری و بیمه‌گری ما در موضوع بیمه‌گری تلاش می‌کنیم بر اساس آن حق بیمه‌ای که دریافت می‌کنیم به‌موقع بتوانیم به کسانی که حالا خدمتی، خسارتی را نیاز دارند در کنارشان باشیم و آن‌ها را به‌قول‌معروف برگردانیم به حالت قبل از وقوع حادثه و به‌نوعی صنعتگران خیالشان راحت باشد که مأموریتشان توقف در انجام کارهایشان باتوجه‌به حوادثی که رخ می‌دهد این توقف حادثه نخواهد شد و ما در کنار آنها هستیم. در بعد سرمایه‌گذاری تلاش می‌کنیم که طبق آیین‌نامه‌هایی که موجود هست نقش‌آفرینی بکنیم در اقتصاد کشور. کوثر یعنی خیر کثیر و تلاش می‌کنیم که در موضوعات مختلف، حوادث مختلف ما در سیل، زلزله باتوجه‌به اینکه بزرگ‌ترین جامعه بیمه‌شدگان صنعت را بیمه کوثر دارد در کنارشان باشیم و علاوه بر وظایف اقتصادی مسئولیت‌های اجتماعی خودمان را سعی کنیم به‌خوبی ایفا بکنیم و مطمئناً این خیر به کسب‌وکار ما برخواهد گشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: