May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۹۵۱
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
سمپوزیوم فولاد 1402 همچون سالهای گذشته توانست بستری را فراهم کند تا شرکت‌های فولادی کشور گرد هم آمده و آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بگذارند. این سمپوزیوم علاوه بر نمایش دستاوردهای فولادی کشور این فرصت را فراهم آورده است تا این شرکت‌ها با برگزاری نشست‌های مختلف تجربه خود را انتقال دهند.

ایریسا بازوی فناوری فولاد مبارکه اصفهان (+فیلم)

نوآوری به عنوان تنها راه توسعه صنعت فولاد کشور همیشه مورد توجه شرکت‌های بزرگ و تاثیرگذار این صنعت است به همین خاطر با یک آینده نگری همزمان با بهره‌برداری از شرکت فولاد مبارکه بازوی فناوری این شرکت نیز تأسیس شد و تا امروز توانسته است خدمات متنوع و فناوری‌های نوین را در فولاد مبارکه اجرا کند.

اکبر گل بو مدیرعامل شرکت ایریسا در مصاحبه با پول نیوز با اشاره به قدمت این شرکت گفت: شرکت ایریسا شرکت مادر تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و اتوماسیون اداری است که در سال ۱۳۷۱ هم‌زمان با بهره‌برداری فولاد مبارکه تاسیس شد و هدفش این بود که این خدمات را به فولاد مبارکه ارائه بدهد. در صنعت فولاد دنیا بحث تحول دیجیتال و دیجیتال ترنسفورمیشن به عنوان اولین چالش مطرح شد.

حدود چهار سال پیش مرتبط با تحول دیجیتال را تعریف کردیم پروژه‌هایی اعم از لجستیک هوشمند، پروژه‌های واقعیت محازی، واقعیت افزوده، پروژه‌های هوش مصنوعی و بینایی ماشین تکنولوژی‌های پیشران وجود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: