کد خبر: ۴۰۸۵۵۷
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
0
در چهل و پنجمین بهار انقلاب، بیمارستان ۱۱۲ تختخوابی فوق تخصصی کودکان بندرعباس که در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس ساخته شد با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس انجام شد/بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس با حضور رئیس جمهور

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس با حضور دکتر رئیسی رئیس جمهور، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، نمایندگان مجلس در شورای اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید.


بر اساس این گزارش، بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس با توجه به ضرورت توسعه زیرساخت‌های درمانی استان هرمزگان برای ایجاد و بهبود بخش‌های درمانی- تخصصی مورد نیاز، از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت ساخته و به مردم هرمزگان اهداء شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: این بیمارستان در زمینی به وسعت ۱٠ هزار متر مربع و در دو بلوک ۵ و ۲ طبقه در مجاورت بیمارستان کودکان قدیمی بندرعباس با اعتبار ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال ساخته شد.

 

دکتر احمد هاشمی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیریت و هیات مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس و با توجه به اینکه ساختمان و امکانات بیمارستان قدیمی کودکان جوابگوی نیاز مردم هرمزگان نبود و نیاز به طرح تکمیلی و اضافه شدن بخش‌های تخصصی از قبیل بخش مداوای کودکان سرطانی وجود داشت، ساختمان جدید بیمارستان مطابق با استاندارد‌های تعیین شده در مدت ۲۴ ماه ساخته شد.

وی با اشاره به امکانات ایجاد شده در ساختمان جدید بیمارستان بیان داشت: این بیمارستان ظرفیت ۱۱۲ تخت را دارد و در طبقه همکف اورژانس با ۲ اتاق عمل، درمانگاه و آزمایشگاه، در طبقه اول بخش آی سی یو و بخش جراحی با ۴ اتاق عمل و در طبقه‌های دوم، سوم و چهارم بخش‌های بستری عفونی و آنکولوژی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: دستگاه هواساز به تعداد ۱۲ دستگاه، چیلر به تعداد ۳ دستگاه، دستگاه دیزل ژنراتور به تعداد ۲ دستگاه، آسانسور به تعداد ۳ دستگاه تخت بر و ۲ دستگاه نفر بر و موتورخانه مجزا به همراه دستگاه اکسیژن ساز و وکیوم، مخزن ۸۰ متر مکعبی آب مصرفی و دیگ بخار و آب گرم از دیگر امکانات در نظر گرفته شده در این بیمارستان است.

دکتر هاشمی انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس و توجه به جامعه پیرامونی، توسعه زیرساخت‌های بهداشتی استان هرمزگان، ایجاد و بهبود بخش‌های درمانی- تخصصی مورد نیاز استان و ایجاد فضای مناسب به منظور مداوای کودکان با اولویت بیماران سرطانی را از اهداف اجرای این طرح از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس عنوان کرد.

گفتنی است مساعدت در تامین تجهیزات مرکز درمانی فرهنگیان بندرعباس به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱، تامین و اهداء تخت، لوازم و تجهیزات بیمارستانی به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰، اهداء مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بمنظور کمک به بهبود بیماران کرونایی و تامین تجهیزات در زمان شیوع این بیماری در سال ۱۳۹۹، اهداء مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال به بیمارستان بندرلنگه بمنظور کمک به بهبود بیماران کرونایی در سال ۱۳۹۹ و اهداء یک دستگاه آمبولانس به زندان مرکزی بندرعباس به ارزش ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در سال ۹۸ بخشی از مشارکت‌های شرکت پالایش نفت بندرعباس در توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان در هرمزگان است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: