کد خبر: ۴۰۵۵۶۶
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
0
شرکت ایریتک اولین و بزرگترین شرکت مهندسی است که بسیاری از پروژه‌های صنعتی بزرگ صنعتی کشور را ساخته و راه اندازی کرده است.

درخشش شرکت ایریتک بعنوان اولین و بزرگترین شرکت مهندسی ایران (+فیلم)

علی پویانفرد کارشناس روابط عمومی شرکت ایریتک در گفتگو با پول نیوز در خصوص عملکرد این شرکت گفت: شرکت بین المللی مهندسی ایران ایریتک با نیم قرن تجربه و برخورداری از مهارت و دانش کارشناسان متخصص، به عنوان اولین و بزرگترین شرکت‌های خدمات  مهندسی صنایع معدنی و فولادی  ایران در سال ۱۳۵۲ اقدامات اولیه برای تاسیس شرکت انجام شد و در سال ۱۳۵۴ به صورت رسمی کار طراحی و مهندسی را آغاز نموده است.


 شرکت ایریتک بعد از راه اندازی کارخانه فولاد مبارکه موفق  شد به  عنوان اولین و بزرگترین شرکت مهندسی ایران در زمره دارندگان لیسانس ساخت کارخانه‌های آهن اسفنجی به روش میدرکس قرارگیرد؛ که بسیاری از کارخانه جات احیاء و آهن اسفنجی کشور توسط متخصصان توانمند و با تجربه این شرکت طراحی، ساخته و به بهره برداری رسیده است.


وی ادامه داد: در حال حاضر شرکت ایریتک مانند گذشته در قسمت مهندسی و ساخت پروژه‌ها با تمام قدرت در حال اجرای وظایف خود است تا بتواند خدمت کوچکی به صنعت و توسعه اقتصادی کشور داشته باشد.

پویانفرد در ادامه گفت میدرکس تکنولوژی ساخت اهن اسفنجی  است که بعد از پایان ساخت پروژه فولاد مبارکه با توجه به طراحی خود ایریتک بدون کمک کارشناسان خارجی توانست پروژه فولاد خوزستان را طراحی کند به واسطه آن طراحی موفق به کسب لیسانس میدرکس از کوبه استیل ژاپن شد.

وی ادامه داد: از توانایی‌های ایریتک انجام پروژه‌های متنوع در شرایط جغرافیایی گوناگون همچنین برقراری ارتباط گسترده با صاحبان دانش، پیمانکاران و سازندگان صاحب نام خارجی و دریافت تکنولوژی و بومی سازی دانش فنی صنعت فولاد می‌باشد.


اجرای پروژه‌ها به روش کلید دردست یعنی طراحی، ساخت، تامین مالی پروژه داخلی وخارجی، مطالعات فنی و اقتصادی، برنامه ریزی کنترل و مدیریت پروژه، تدارکات تجهیزات داخلی و خارجی، بازرسی‌های فنی حین ساخت و اجرا، نصب تجهیزات، مدیریت پروژه تا زمان بهره برداری پروژه و آموزش‌های لازم به بهره برداران پروژه..


سازمان  توسعه و نوسازی  معادن و صنایع معدنی ایران ایمیدرو به عنوان شرکت دولتی همان حکم مادر را برای کلیه شرکت‌های زیر مجموعه دارد که در راستای توسعه بخش معدن وصنایع معدنی سیاست گذاری نموده و راهبری شرکت‌های دیگر را بر عهده دارد که این موضوع از زمان حضور  مهندس محمدرضا موثقی نیا با مدیریتی که بر روی این شرکت‌ها داشتند توانستند به صورت مدبرانه مخصوصا در مورد  شرکت ایریتک با انتخاب مدیر عامل مدبر و با تجربه، به اون راهی که حقش بود برگرداند و با این موضوع باعث افتخار خودم و شرکت ایریتک شد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: