April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۹۸۴
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
0
گزارش عملکرد شش ماهه بیمه رازی در امور شعب، نمایندگان و کارگزان منتشر و بیمه رازی نمره قبولی در توسعه شعب، زیرساخت‌ها و ارائه خدمات به نمایندگان را دریافت کرد.

نمره قبولی بیمه رازی در توسعه شعب و چرخش استراتژیک نماینده محوری

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در هفته گذشته گزارش شش ماهه عملکرد مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران منتشر شد، گزارشی که مسیر حرکتی این مدیریت و اعضای خانواده آن را طی شش ماهه نخست سالجاری بررسی و تصویر بسیار مناسبی از آینده شرکت بیمه رازی در زمینه چرخش استراتژیک از ستاد محوری به شعبه محوری و نماینده محوری را پیش روی شرکت بیمه رازی قرار می‌دهد.

به همین جهت سرکار خانم یاسمن حمیدی و ماریه گل‌محمدی دو تن از همکاران مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران مهمان سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی بودند.

در این قسمت از برنامه سه‌شنبه‌های پاسخگویی که گزارش مدیریت امور شعب تحلیل و بررسی شد، ماریه گل‌محمدی- کارشناس امور نمایندگان و کارگزاران، گفت: در شش ماهه نخست سالجاری در زمینه توسعه شعب و زیرساخت‌های شرکت بیمه رازی، این شرکت به میزان ۳٫۷ درصد از میزان رشد و توسعه شعب کل صنعت بیمه را از آن خود کرده و این در حالی است که سهم پرتفوی بیمه رازی در مدت زمان مذکور ۳٫۱ درصد از کل صنعت بیمه بوده است.

او ادامه داد: پیشی گرفتن درصد توسعه شعب شرکت از سهم پرتفو، بیانگر نگاه ویژه بیمه رازی به توسعه شعب، زیرساخت‌ها در راستای ارائه خدمات به‌روز، متفاوت و در لحظه به بیمه‌گذاران و مخاطبان است.

گل‌محمدی تصریح کرد: شرکت بیمه رازی از زمستان سال ۱۳۹۹ مسیر خود را بر مدار پنج چرخش استراتژیک طراحی و پایه ریزی کرده است که مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران با توجه به چرخش استراتژیک شعبه محوری و نماینده محوری مسیر فعلی خود را طراحی و در آن قدم برمی‌دارد.

این عضو خانواده بیمه رازی بیان کرد: شرکت بیمه رازی در حال حاضر دارای ۵۳ شعبه است که سه شعبه در شهر تهران، هفت شعبه تخصصی، پنج شعبه مجازی و ۳۸ شعبه به صورت جنرال در دیگر استان‌ها به ارائه خدمات می‌پردازند.

همچنین یاسمن حمیدی- کارشناس ارشد امور نمایندگان و کارگزاران، در ادامه گفت: یکی از برنامه‌های بسیار مهم شرکت بیمه رازی در سال ۱۴۰۲ جذب نمایندگان با کیفیت است، که در شش ماهه نخست سالجاری ۷۵ نماینده جدید به این خانواده اضافه شده‌اند و در روز‌های آینده ۶۰ نماینده جدید عضوی از خانواده بیمه رازی خواهند بود.

او یادآور شد: در حال حاضر شرکت بیمه رازی ۱۳۳۳ نماینده فعال دارد که ۱۱۲۸ نماینده حقیقی، ۹ نماینده حقوقی و ۱۹۶ نماینده عمر (زندگی) به فعالیت می‌پردازند.

حمیدی ادامه داد: بررسی‌ها حکایت از آن دارد که ۷۸ درصد از نمایندگان بیمه رازی سطح تحصیلی بالاتر از لیسانس دارند و این در حالی است ۵۸ درصد این افراد را خانم‌ها و ۴۲ درصد را آقایان تشکیل داده‌اند.

این کارشناس خانواده رازی با بیان اینکه جذب نماینده در صنعت بیمه ۱۳ درصد افت داشته است، یادآور شد: بیمه رازی در جذب نماینده در سالجاری روند قابل توجهی داشته و توانسته جزء ۸ شرکت اول در زمینه جذب نماینده باشد.

حمیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شرایط شعب و نمایندگان در فروش چگونه بوده است، خاطرنشان کرد: شعب در فروش سهم ۲۴ درصدی، نمایندگان ۴۱ درصدی و کارگزاران سهم ۳۴ درصدی را از آن خود کرده‌اند.

این عضو خانواده بیمه رازی همچنین در رابطه با بخش چهارم عملکرد مدیریت خود گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران ارائه بیمه درمان به نمایندگان و والدین آن‌ها بوده که کاملا همسان با بیمه درمان همکاران ستاد و شعب است.

همچنین گل‌محمدی در انتها در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه ماحصل این گزارش برای شرکت و نمایندگان چه خواهد بود، تاکید کرد: شرکت بیمه رازی در سال‌های اخیر نقشه راه و اهدافی را طراحی و ترسیم کرده است و این گزارش مشخص خواهد کرد که در کجای راه قرار داریم و چقدر از مسیر اصلی راه پیموده و چه میزان از آن فاصله داریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: