April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جشنواره تابستانه "کورش - به پرداخت" بزودی برگزار می‌شود
کد خبر: ۴۰۳۹۹۷
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
0
به پرداخت در قالب برگزاری جشنواره تابستانه "کورش - به پرداخت" قدرشناسی خود از وفاداران را به رخ می کشد.

وفاداران در سبد قدرشناسی به پرداخت

برای جلب مشتری ابزار‌های گوناگونی وجود دارد تا بتوان هرچه بیشتر رونق و شکوفایی را برای مجموعه رقم زد. یک بنگاه اقتصادی بدنبال راهکار‌های بسیاری است تا هم عملکرد خود را به رخ رقبا بکشاند، هم خدمات بهتر و بیشتری به مشتریان ارایه دهد و هم بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند. یکی از کارآمدترین راهکارها، تعریف جشنواره است.

مزایای جشنواره

برای آنکه عملکرد یک مجموعه اطلاع رسانی شود، هزینه‌های بسیاری دارد، اما برگزاری جشنواره بهترین فرصت و ظرفیت برای اطلاع رسانی است. در قالب جشنواره ارتباط مستقیم با مشتریان برقرار می‌شود، به وسیله سخنرانی مدیران ارشد، آمار‌های دقیق ارایه می‌شود، میهمانان حاضر در جشنواره در جریان عملکرد قرار می‌گیرند و پس از اطلاع از عملکرد، به عنوان سفیری آگاه با استناد به اطلاعات مدیران ارشد، به اطلاع رسانی می‌پردازند، هدایایی به قید قرعه یا متناسب با عملکرد مشتریان تقدیم می‌شود، مراسم جشنواره، خاطره‌ای به یادماندی را ترسیم می‌کند و همه این موارد به جذب مشتریان بیشتر منجر می‌شود.

جشنواره وفاداری

شرکت به پرداخت یکی از شرکت‌های پرمخاطب است که بخش قابل توجهی از جامعه از خدمات مالی و پولی آن بهره مند می‌شوند و این شرکت در قالب برگزاری جشنواره کورش، سابقه‌ای به یادماندنی را برای مشتریان خلق کرده و می‌کند. یکی از مهمترین مطالبی که از سوی شرکت به پرداخت ملت مطرح شده، قدردانی از وفاداران به شرکت است. به پرداخت اعلام کرده به منظور ارج نهادن به مشتریان خود و ایجاد وفاداری در بین آنها؛ اولین جشنواره از دور دوم جشنواره‌های کورش به پرداخت ملت " را با همکاری مجتمع تجاری کورش از ۲۴ تیر سال جاری لغایت ۲۴ آبان ۹۸ برگزار می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

فرمان ایست "به پرداخت" به کلاهبرداران اینترنتی



تجمیع برند‌ها

نکته مهمی که در جشنواره کورش به پرداخت صورت گرفته، تجمیع دو برند معتبر "به پرداخت" و کورش است. بی شک مردم بسیاری از پایانه‌های فروشگاهی کورش خرید می‌کنند و به جرات می‌توان ادعا کرد که بسیاری از مردم، مشتری ثابت کورش هستند و حتی از فروشگاه دیگری خرید نمی‌کنند، زیرا تمرکز بر خرید از کورش، باعث می‌شود که به عنوان مشتری ثابت، از تخفیفات و خدمات خاصی برخوردار شود. از سوی دیگر بسیاری از مردم با به پرداخت ارتباط دیرینه دارند و تمامی خدمات مورد نیاز خود را از ظرفیت‌های این شرکت دریافت می‌کنند. بنابر این جشنواره‌ای که با فروشگاه‌های زنجیره‌ای کورش و به پرداخت باشد، جمع بزرگی از مردم را درگیر می‌کند.

استفاده از ظرفیت بانکی

از آنجا که به پرداخت متعلق به بانک ملت است، انتظار می‌رفت شرط حضور در جشنواره کورش، خرید با کارت بانک ملت باشد، اما به پرداخت اعلام کرده برای شرکت در این جشنواره هیچگونه محدودیتی در نوع کارت بانکی وجود ندارد و دارندگان تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب درصورتی که بر روی دستگاه‌های کارتخوان به پرداخت ملت تراکنش انجام دهند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. بنابر این مدیریت به پرداخت سعی کرده نسبت به محبوبیت برای دارندگان تمامی کارت‌ها اقدام کند که البته اقدامی درست است، زیرا به پرداخت را نمی‌توان به یک بانک محدود کرد.

تجربه شیرین گذشته

از آنجا که جشنواره «کورش-به‌پرداخت» ویژه پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی کورش‌مال برای دومین بار است که برگزار می‌شود، به نظر می‌رسد به پرداخت بدنبال ایجاد جذابیت سریالی است و باید منتظر باشیم این جشنواره در نوبت‌های متعدد برگزار شود. تجربه شیرینی که برای بار اول کلید خورد، جذابیت ایجاد کرد و اکنون تمامی کسانی که در جشنواره اول شرکت کرده اند، برای بار دوم نیز چشم برای فرا رسیدن جشنواره هستند.

هدایای چشمگیر

آنچه در جشنواره نوبت اول رخ داد، اعداد و ارقامی به یادماندنی بود به نوعی که در نوبت اول جشنواره تابستانی «کورش-به‌پرداخت»، علاوه بر اهدای ۴۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی به پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی به‌پرداخت، تعداد ۴ جایزه ۱۰ تا ۴۰ میلیون ریالی به دارندگان بیشترین تراکنش‌های پایانه‌ای تعلق گرفت.

سابقه درخشان

شرکت «به‌پرداخت ملت» جایگاه ویژه‌ای در بین مردم بدست آورده به نوعی که توانسته بار‌ها جایگاه نخست را در میان شرکت‌های پرداخت الکترونیک کشور از بازار تراکنش‌ها به خود اختصاص دهد. «به‌پرداخت ملت» بزرگترین مجموعه ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی ایران و خاورمیانه است که قوی‌ترین زیرساخت‌های کشور را دارد و روزانه از ۲۵ میلیون تراکنش بانکی پشتیبانی می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: