April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۰۰۹
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا همزمان با ارسال ادوات نظامی به غرب آسیا می‌گوید واشنگتن بدنبال گسترده شدن درگیری در منطقه و تنش با ایران نیست.

پنتاگون: نمی‌خواهیم با ایران درگیر شویم

پت رایدر، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، در سخنانی ادعا کرد که نظامیان این کشور بخشی از هیچ تهاجم زمینی انجام شده توسط رژیم صهیونیستی نیستند.

براساس گزارش الجزیره، او در ادامه افزود: تمرکز ما بر همکاری با شرکای اسرائیلی برای حمایت از ظرفیت دفاعی خود بوده است.

سخنگوی پنتاگون درباره حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشور‌های منطقه گفت: ما هر کاری که لازم باشد برای حفاظت از نیروهایمان انجام خواهیم داد و در زمان و مکان انتخابی خود پاسخ خواهیم داد.

این مقام آمریکایی بدون اشاره به ارسال تسلیحات نظامی آمریکا به غرب آسیا ادعا کرد واشنگتن نمی‌خواهد درگیری در منطقه گسترش یابد، بنابراین آمریکا می‌خواهد پیام بازدارندگی ارسال کند.

او در پایان نیز گفت: ما علاقه‌ای به درگیری با ایران نداریم. ارسال توانایی‌های نظامی ما برای نشان دادن آمادگی ما و جلوگیری از هر طرفی که درگیری را در منطقه تشدید می‌کند، انجام می‌شود.

این درحالی است پیش از این آمریکا چندین جنگنده و ناو هواپیمابر به منطقه اعزام کرده است. در همین راستا مقامات کشورمان نیز توصیه کردند مقامات واشنگتن جلوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را بگیرند، زیرا با ادامه جنایات این رژیم در غزه ابعاد درگیری گسترده‌تر می‌شود و گروه‌های مقاومت در دیگر کشور‌های منطقه نیز ساکت نخواهند ماند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: