April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۱۷۹
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
0
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: فتح نرم «طوفان‌الاقصی» باوری تردیدناپذیر را علیه باورهای رایج پشتیبان جور جهانی در دل مردم خسته از سازش و کرنش کاشت.

فتح نرم «طوفان الاقصی» تاریخی‌تر از فتح سخت آن است

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی، در دیدار با دانشجویان دانشگاه کاشان با اشاره به تحولات اخیر فلسطین بیان داشت: طوفان‌الاقصی طومار هیبت پوشالی سخت و حیثیت دروغین نرم بانیان نظم موجود جهان را به هم پیچید و اینگونه مدارا با بنیان جور جهانی را در ذهن‌ها فرو ریخت و صف‌بندی حق و باطل را به میان خیابان‌های سراسر جهان کشاند.

وی افزود: طوفان‌الاقصی یک دلاوری نقطه زن سر بزنگاه در چهارراه جهان بود که تجدیدنظر در نظم جهانی را به کف خیابان‌های سراسر جهان کشاند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهار داشت: فتح سخت طوفان‌الاقصی ضربه‌ای ترمیم‌ناپذیر به نظم کنونی جهان وارد آورد، اما فتح نرم طوفان‌الاقصی باوری تردیدناپذیر را علیه باور‌های رایج پشتیبان جور جهانی در دل مردم خسته از سازش و کرنش کاشت. فتح نرم طوفان الاقصی تاریخی‌تر از فتح سخت آن است.

وی ادامه داد: پیام نرم مقاومت امروز مردم فلسطین ضربه‌ای سخت‌تری از سلاح سخت مقاومت به پایه‌های نظم کنونی جهان وارد کرده است.

جلیلی در پایان با اشاره به اینکه مردم جهان شعار‌های غربی‌ها را با واقعیت‌ها محک می‌زنند بیان کرد: فطرت‌های پاک جهان در پی طوفان الاقصی از خواب پریدند و اکنون با تماشای مقاومت تاریخ‌ساز مردم غزه در این روزها، باطن ادعای امنیت پایدار، راه و رسم تجارت آزاد و شعار آزادی نظم موردپسند استکبار غربی را با امنیت تحت سلطه، داد و ستد تحت محاصره و آزادی‌گرایی تبعیض‌آلود محک می‌زنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: