April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۲۲۵
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
0
رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیشاپیش در پی انتشار خبر سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان واکنش و تحلیل‌های مختلفی منتشر کرده‌اند.

خاورمیانه نفس‌های خود را برای سخنرانی سید نصرالله حبس کرده است

شبکه المیادین به نقل از شبکه‌های صهیونیستی گزارش داد: تمام خاورمیانه نفس‌های خود را پیش از سخنرانی نصرالله در سینه حبس کرده است.

ترس رسانه‌های صهیونیستی از سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان ساعاتی پس از آن بیان می‌شود که این گروه آمار کشته‌ها و زخمی‌های رژیم صهیونیستی در جنگ طوفان الاقصی از روز ۸ اکتبر (۱۶ مهرماه) را منتشر کرد. براساس این بیانیه، ۱۲۰ نظامی اسرائیلی در مرز لبنان در درگیری با حزب‌الله کشته و زخمی شدند. در سلسله عملیات حزب‌الله تاکنون ۹ تانک منهدم و یک پهپاد نیز سرنگون شده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که از هشتم اکتبر (۱۶ مهرماه) ۱۰۵عملیات نظامی انجام داده و در این مدت سیستم‌های جاسوسی و ارتباطی و سامانه پارازیت و ۳۳ رادار رژیم صهیونیستی را نیز هدف قرار داده است.

روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم نیز روز سه‌شنبه در تحلیلی نسبت به سخنرانی نصرالله نوشته بود: دبیر کل حزب الله لبنان هفته گذشته از رهبران مقاومت فلسطین خواست که توجه جدی به لحظه‌ای که تصمیم به اظهارنظر رسانه‌ای برای جهان عرب می‌کند، داشته باشند که لحظه‌ای تعیین کننده برای جواب دادن به پرسش‌های حماس و جهاد اسلامی خواهد بود که به طور مشخص حزب الله چه زمانی به نبرد ملحق خواهد شد؟

رهبران حماس این سیکنال را به مفهوم این می‌دانند که حزب الله برنامه و اقدام مشخص دارد، اما جزئیات آن را فاش نمی‌کند به ویژه نصرالله در دیدار هفته گذشته خود با «زیاد النخاله و صالح العاروری» اعلام کرد: «با شما در قلب نبرد و در هر شرایطی هستیم».

رای الیوم نوشت: محافل حزب الله به رهبران حماس اطمینان داده اند که حزب الله در بطن درگیری است و هرگز مقاومت فلسطین را رها نخواهد کرد و صرف نظر از تعویق در دامنه عملیات تصمیم بر اجازه ندادن به شکست حماس است.

این رسانه در پایان نوشت: نصرالله چه خواهد گفت؟ چرا جمعه؟ چه رخ داده و چه چیزی باید تا جمعه رخ دهد؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: