April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۲۶۶
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
0
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که نیرو‌های این رژیم دیروز «هزینه‌های بسیار سنگینی» را در جنگ غزه پرداخت کرده‌اند.

وزیر جنگ صهیونیست‌ها: دیروز متحمل هزینه‌های بسیار سنگینی در جنگ شدیم

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، امروز سه‌شنبه بدون اشاره به جزئیات بیشتر، اعتراف کرده که نیرو‌های این رژیم روز گذشته هزینه‌های «بسیار سنگینی» در عملیات زمینی در غزه پرداخته است.

طبق گزارش روزنامه تایمز اسرائیل، گالانت که در جمع نظامیان نیروی هوایی رژیم حضور داشت گفت: «داریم نیرو‌ها را در سطح گسترده در عمق نوار غزه مستقر می‌کنیم.»

او اضافه کرد: «درگیری‌هایی با نیرو‌هایی که در غزه فعال هستند در جریان هستند و نتایج و دستاورد‌ها در میدان نبرد بسیار بالاست.»

گالانت با وجود این در ادامه اضافه کرد: «متاسفانه در جنگ هزینه‌هایی هم وجود دارد و هزینه‌های روز گذشته، بسیار سنگین بودند.»

او مدعی شد: «علی‌رغم این، ما همچنان مصمم هستیم که ادامه دهیم و پیروز شویم.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به جزئیات بیشتری درباره این هزینه‌های سنگین اشاره نکرده است.

یک سخنگوی جنبش حماس در غزه، امروز (سه‌شنبه، ۳۱ اکتبر)، در گفتگو با شبکه الجزیره، توضیحات و جزئیات بیشتری از روند حمله زمینی نظامیان اشغالگر صهیونیست در نوار غزه ارائه کرد.

وی تصریح کرد: «نیرو‌های اسرائیلی تانک‌های خود را وارد مکان‌هایی کردند که چیزی در آن نبود. اشغالگران در چند محور حرکت زمینی خود را آغاز کردند و عملا عملیات زمینی را کلید زدند که بنا بر ملاحظات خود، آن را علنا اعلام نکردند. [رژیم اشغالگر]در برخی از محور‌ها و مناطق کشاورزی و مکان‌هایی که قبل از بمباران، چندین نفر در آن ساکن بودند، در حال پیشروی است و وارد محور‌های ضعیفی می‌شود که قبلا بمباران شده و در واقع می‌توان گفت که [این پیشروی]تاکنون هیچ دستاورد نظامی نداشته است».

وی در ادامه به صهیونیست‌ها هشدار داد و گفت: کسی که در نخستین ضربه در طوفان الاقصی، دشمن را غافلگیر کرد، غافلگیری‌های زیادی برای آن دارد و القسام در آمادگی کامل به سر می‌برد. مقاومت ایمان دارد که می‌تواند ارتش اشغالگر را شکست دهد و آن را از تحقق اهدافش محروم کند.

از سوی دیگر، کتائب شهید عز‌الدین القسام نیز امروز (در بیست و پنجمین روز عملیات طوفان‌الاقصی) اعلام کرد که به نیرو‌های اسرائیلی در بیت حانون واقع در شمال غزه حمله کرده است و برای آن‌ها کمین گذاشته است.

ظهر دیروز (۳۰ اکتبر) نیز، منابع فلسطینی، از نفوذ چند تانک رژیم صهیونیستی به جاده «صلاح الدین» در حومه شهر غزه خبر دادند که با پاسخ رزمندگان مقاومت فلسطین مواجه شد و این تانک‌ها بعد از ده دقیقه استقرار در جاده صلاح‌الدین به سمت شرق عقب‌نشینی کردند.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی ادعا می‌کنند که رژیم صهیونیستی از چهار محور در حال پیشروی با سرعتی بسیار پایین به عمق غزه است که عبارتند از محور زیکیم بیت لاهیا، محور ایرز بیت حانون، محور سدیروت جبالیا در شمال غزه و ناحال عوز به حجر الدیک و محور نیرعوز به سمت خان یونس در شرق غزه.

جنبش مقاومت حماس، از روز شنبه (۷ اکتبر) عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرده است. صهیونیست‌ها در پاسخ اقدام به انجام حملات هوایی سنگین کرده و علیه غزه اعلام محاصره کامل کرده‌اند. عملیات رژیم صهیونیستی در غزه تا کنون به شهادت بیش از هشت هزار نفر از جمله صد‌ها زن و کودک منجر شده است. حملات رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا همراه شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: