May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۳۰۵
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
0
امروزه با پیشرفت تکنولوژی وب سایت های معتبری در زمینه فروش قطعات بدنه خودرو تاسیس شده اند که به معرفی آن های میپردازیم.

هنگام تصادفات بسیاری از صاحبان خودرو که دچار زیان مالی شده اند سردرگمی و نگرانی زیادی جهت تهیه قطعات بدنه خودرو و تعمیر خودرو خود را دارند. و بسیاری از این صاحبان خودرو از روش های سنتی خرید قطعه نیز گریزان هستند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی وب سایت های معتبری در زمینه فروش قطعات بدنه خودرو تاسیس شده اند که به معرفی آن های میپردازیم.

توجه داشته باشید کلیه اطلاعات قید شده مطابق اطلاعات نماد اعتماد الکترونیک داخل وب سایت میباشد.

این مجموعه اولین مجموعه فروش قطعات بدنه خودرو میباشد و قدیمی ترین اعتبار را در بین نماد های اعتماد الکترونیک دارا میباشد. پارس قطعه خدمات متفاوتی از جمله فروش قطعات بدنه رنگ شده و خام ، فروش انواع سپر و چراغ ، فروش اتاق خودرو به صورت قانونی و انجام خدمات تعویض اتاق از صفر تا صد میباشد. 

از خاص ترین ویژگی های این مجموعه خدمات قانونی تعویض اتاق و فروش اتاق میباشد. خودرو های زیادی از شهر های مختلف به مرکز تعویض اتاق این مجموعه ارسال میشود و خود مجموعه از اخذ مجوز های قانونی تا خرید اتاق و تعویض را انجام میدهد.

هم چنین مجموعه تنها مجموعه ای میباشد که کوره رنگ استاندارد خودرو میباشد . کوره رنگ و اتاق رنگ این مجموعه مجزا میباشد. و همین باعث خاص بودن کیفیت قطعات بدنه کوره ای این مجموعه نسبت به روش های سنتی رنگ آمیزی میباشد.

به عنوان مثال یک گلگیر جلو رانا با رنگ سفید کوره ای یا درب عقب پژو 405 نقره ای کوره ای را با ذکر کد رنگ ، آدرس و مشخصات به صورت تلفنی یا سفارش آنلاین سفارش دهید و دو روزه درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین قطعات بدنه رنگ فابریک با ضمانت کارشناسی نیز قابل سفارش میباشد. این قطعات شامل افت قیمت نمیشود.

مجموعه پارس قطعه شعب مختلف دارد که همین بر اعتبار مجموعه می افزاید و امکان خرید حضوری نیز به مشتریان میدهد . دفتر مرکزی مجموعه در مشهد واقع شده است.

  • فابریک بدنه 

مجموعه فابریک بدنه با هدف فروش قطعات بدنه رنگ فابریک و کوره ای فعالیت میکند. این مجموعه سال 98 تاسیس و با ایجاد مجموعه کاملی از قطعات بدنه فلزی رنگی و سپر جات امکان خرید راحت را برای مشتریان از طریق وب سایت و سایت ترب مهیا کرده است. این مجموعه قطعات خود را به صورت فابریک و کوره ای طبقه بندی کرده است . 

بدنه فابریک

با خرید قطعات بدنه رنگ کوره ای ضمانت دو ساله کیفیت رنگ ارائه میشود. و همچنین صورت کامل قطعات بدنه خود را از بدنه تا رادیات و سپر و چراغ میتوانید تهیه کنید.

با خرید قطعات بدنه رنگ فابریک نیز ضمانت کارشناسی دریافت میکنید که خود شما شامل افت قیمت نشود. مانند درب عقب 207 رنگ فابریک

دفتر مرکزی فابریک بدنه نیز مشهد میباشد و تهران نیز دفتر فروش دارد.

  • ترب

موتور جست و جو ترب محل ایده آل برای خرید قطعات بدنه میباشد که با فیلتر حداقل و حداکثر قیمت . ترب محل امنی میباشد برای خرید اینترنتی زیرا تمام وب سایت خای زیر مجموعه باید دارای نماد اعتماد الکترونیک باشند. مثلا شما با سرچ گلگیر جلو کوییک با فروشنده های زیادی ازین محصول مواجه میشوید.

ترب به بازار «خرید و فروش کالای کارکرده» ورود کرد - اکوموتیو

تنه مشکل عدم اپدیت قیمتی و موجودی فروشنده ها میباشد که هنگام خرید باید حتما قبل واریز موجودی و قیمت با فروشنده بررسی شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: