April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۳۳۱
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تغییر و الحاق اراضی به وزارت راه و شهرسازی ۱۰ سال متوقف بود که با پیگیری‌های صورت گرفته از دو سال گذشته این اراضی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن واگذار شد.

تغییر و تحویل اراضی برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بعد از ۱۰ سال

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به طور تقریبی ۱۰ سال تغییر و تحویل اراضی منابع طبیعی به وزارت راه وشهرسازی متوقف بوده و طبق آمار‌ها به دست آمده تنها بخشی کمی از این اراضی تحویل داده شد. به دلیل سلیقه برخی از مدیران در سال‌های گذشته این تغییر و تحول اراضی انجام نشد که ضعف بزرگ در این بخش بود و تنها با بحث‌های صورت گرفته اراضی کمی به حریم سازمان ملی زمین و مسکن الحاق شد.

او می‌گوید: سال ۹۹ در قالب انعقاد تفاهم نامه‌ای با وزارت جهاد کشاورزی بخشی از اراضی ملحق شد همچنین براساس قانون جهش تولید توانستیم بخشی از اراضی دستگاه‌ها را به سازمان ملی زمین و مسکن الحاق کنیم. منشا اصلی الحاق زمین به صورت عمده در دولت سیزدهم شروع شد و با تغییر تحول اصلاح و اخذ سند مالکیت توانستیم بخشی از اراضی را به دست بیاوریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن که اواخر دولت دوازدهم شروع شد برای تامین زمین ۱۰۰ هزار واحد اقدام ملی مسکن عاجز بودیم، اما خوشبختانه در این دولت توانستیم بخش زیادی از اراضی را برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تامین کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: